Multi: Size yapmak istediğim ğmpğjp 💕***
🪐TEŞEKKÜR🪐
***Öncelikle bunu bölüm sananlardan çok özür dilerim. Ve tabii ki sabırla bölüm bekleyenlerden de.
Bölüm değil belki ama ben bunu size birçok şey için teşekkür etmek için yazıyorum.
Bugün 9 Nisan 2021. Ben Psikiyatri'yi 9 Nisan 2020'de yayımlamaya başlamıştım ve o günün üstünden tam bir yıl geçti.
Evet Psikiyatri bir yaşında!
Ben buna şu an gerçekten inanamıyorum. Tam bir yıldır yazıyorum ve sanki dün başlamışım gibi hissetmeye devam ediyorum.
Çok fazla pes ettiğim, 'okunmuyor ben neden uğraşıyorum ki' diye düşündüğüm ve üzüldüğüm an olmuştu. Okunacağına dair umudum hep azalıyor ama sizin bir oyunuz, bir yorumunuz ve o okunma sayısındaki tek bir artış bile bana o umudu geri kazandırıyordu.
Her oy ve her yorum benim yüzümü güldürürdü. Hâlâ da güldürüyor. Sanırım bir milyon da okunsam değişmeyecek bir şey bu.
Ben bir yılda 18.600 okunmaya gelebildiysem bu sizin sayenizde. Sayılar arttıkça ön yargılar azalır. Bu biz istemesek de böyledir ve siz az okunuyor olmasına rağmen kitabıma bir şans vererek bana hep destek oldunuz. Arkadaşlarınıza önerdiniz, yorum yaptınız, oy sayılarını arttırdınız. Her oy benim için ayrı bir değere sahip. Cevap vermesem de her yoruma bakıyorum ve evde mutluluktan ne yapacağımı şaşırıyorum.
Yorum yapmasanız da, oy atmasanız da var olduğunuzu biliyordum ve bu bana yetiyordu. Hâlâ da yetiyor. Varlığınızı göstermeseniz de var olduğunuzu bilmek bana yetiyor.
Bu demek değil ki, oy ve yorumlar değersiz. Onlar bana sizin yazdıklarımı beğendiğinizi gösteriyor. Yorumlar ile sizin düşüncelerinizi anlıyorum ve sizin düşünceleriniz benim için gerçekten çok önemli. Ben yorumları görünce mutluluktan evde "Yorum atmışlar, yorum atmışlar!" diye koştuğumu hatırlıyorum ğmphğp.
Bir yıl olmuş. Gerçekten bir yıl olmuş.
Giriş bölümünü atacağım zamanı bile dün gibi hatırlıyorum oysa ki ben. Kız kardeşimin peşinden bana kapak yapması için dolaştığımı da hatırlıyorum ğmpjğp. Ben kapak tasarlamayı bilmediğim için onun peşinden koşturuyordum. Sonralarda kapak tasarlamayı öğrendim. Kendim kapak tasarladım, başkalarından istedim. Şu anki kapak bana ait değil ama olsun. Tesadüfün kapağını ben yaptım mesela. Tesadüf demişken onun da ilk bölümü bugün gelecek ve ben çok heyecanlıyım. Bakarsanız gerçekten çok mutlu olurum.
Sonra multi'ye video koymayı hiç başaramıyordum. Evet saçma ama öyle işte ğmphğ.
Hatalarımı yüzüme vuracaksınız diye ise acayip korkuyordum. Galiba en büyük korkum da buydu.
Yazdıklarım çok saçmaydı, en azından yazdıkça ve okudukça ben bunu anlamıştım. Bir yılın içinde bölümleri kaç kere düzenlediğimi Allah bilir ğmpğjp. Şimdi bile hoşuma gitmeyen kısımlar var ama bunun için bekleyeceğim. Belki kitabı final yaptığımda son bir düzenleme yaparım. Belki finalden sonra bile birkaç kere düzenlerim. Sanırım büyüdükçe ve yazdıkça eski yazdıklarımı beğenmeyeceğim. Ama olsun, bu iyi bir şey. Siz en iyisini hak ediyorsunuz ve ben bunun için uğraşacağım.
Başka kurgularım da var benim, hâlâ taslakta olan. Belki bundan daha güzel, belki de değil. Onları yayımlamayı da gerçekten çok istiyorum ama daha psikiyatri'ye bölüm yetiştiremezken onları nasıl yetiştireceğimi gerçekten bilmiyorum. Ayrıca ben psikiyatri'yi yazarak gelişmek istiyorum ve o kurguları çok daha iyi bir yazar olarak paylaşmak. Belki başarılı olurum, belki de olamam ama sizi yine de yanımda görmeyi çok isterim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PSİKİYATRİ
Mystery / ThrillerAşk mı ağır basar, vicdan mı? Geçmiş mi daha acıdır, aşk mı? ___ "Daha iyi görünüyorsun." "İyiyim demiştim." diyerek yine yalan söylemiştim. Belki de başkalarını değil de sadece kendimi kandırmak istiyordum. Dudaklarında histerik bir gülümseme olu...