19. BÖLÜM

563 52 268
                                    


Ay sonunda geri geldim, hemde bomba bir bölümle ğkpkğ. Ciddi söylüyorum ben kendimden böyle bir şey yazacağımı beklemezdim ama yazıvermişim işte ğkğkpk

Yalnız sonunda geri geldim dedim ama çokta olmadı hani ğmpğkp

Neyse neyse, öncelikle bölümde çok fazla düşündüm. 'Çok mu erkendi bunu yazmak için? Uyuyor mu buraya? Yazsam mı yazmasam mı?' diye ama en sonunda bu bölüm çıktı ortaya.

Sizin için bu bölümde birazcıkta gifler kullanmış olabilirim. Uygun gifleri bulması zor oldu ama olsun. Evet ben giflere değil gifler bana uymalı ğjlkğkğj

Geçen bölüm çok yorum yapın demiştim gittim baktım sanki tam tersini demişim gibi olmuş ğmpkğk acaba az yorum yapın desem daha çok yapar mısınız? Bak güzel soru ama denemeye korkuyorum ğpkpjğj

Kesin sınavlardan kötü not aldım bu kadar gülmem hayra alamet olamaz ğmpkğm Allahım sen koru.

İnşallah bölümü beğenirsiniz çünkü bazı yerlerinde gerçekten emin olamadım.

O zaman,
İyi okumalar...

***
🪐19. BÖLÜM🪐
***

Ateşin odasında bir sandalyede oturmuş göz kapaklarımı açık tutmaya uğraşıyordum. Bora abiye çarptıktan sonra kendisi beni de tekrar içeri çağırmıştı. Odama gitmeyi istediğimi bir kaç kez dile getirsemde önemli bir şey söyleyeceğini söyleyerek beni ikna etmişti. Ateş ve ben oturmuş Bora abinin konuştuklarını dinliyorduk. Ben daha çok uyanık kalmaya çalıştığımdan söylediklerini tam algılayamıyordum. Hocalardan bizimle yalnız konuşmak için izin istemişti o yüzden Furkan hocayla Sena hoca şu an burada değildi.

Bora abi önce Ateşi güzelce bir azarlamış, ki Ateşe baktığımda onu hiç takıyormuşa benzemiyordu, sonrada biz gidene kadar burada kalacağını söylemişti. Abim gelene kadar bende ona emanetmişim. Sanki kendi başımın çaresine bakamıyormuşum gibi abim başıma bekçi dikmişti bir de. Şu ansa Ateş okula gitmesi gerektiğini ve derslerini kaçıracağını bahane ederek abisini gitmeye ikna etmeye çalışıyordu. Bora abinin pek oralı olduğu söylenemezdi.

"Abi sen derslerini kaçırmayı göze mi alıyorsun şimdi? Bak üniversite sınavına gireceksin, önemli şeyleri kaçıracaksın. Benim," bana kısa bir bakış atıp tekrar konuşmaya başladı, "bizim için üniversite sınavından kalmaya değer mi Allah aşkına? Git en iyisi sen."

Normalde bende Bora abi burada kalmasın diye uğraşırdım ama konuşacak hiç halim yoktu. Tüm enerjimi uyanık kalmak için harcıyordum. Aslına bakılırsa Ateş işini gayet iyi yapıyordu, bahane üretmekte yetenekliydi herhalde.

"Ateş nefesini boşunu tüketme, kardeşim için geldiysem kardeşim için kalıyorum. Anladın mı artık?"

"Anlamadım. Sonra suçu bana atmaya kalkma ama, ben sana dedim üniversite sınavını kazanamazsın diye." diyerek omuz silkti Ateş.

"Ben üniversite sınavını kazanırım da, sen ne ara dersleri bu kadar düşünür oldun lan?"

"Derslerden kime ne, seni düşünüyorum oğlum ben yoksa ne işim olur derslerle."

PSİKİYATRİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin