Úča chtěla Paťovu pomoc, protože chtěla odtáhnout skříň jinde.
Můj strach nebyl tedy na místě, ale tá úča měla rozum. Nebyla doma, byla na výletě v prestyžním hotelu. A ona vše naruby, jo naše škola se musí reprezentovat. Paťo mi vše povyprávěl jak se vrátil na oběd ke mně. Byla jsem na pokoji sama a dělala ješte pořádek mezi věci, když zaklepal a vešel.
,,Uu, ty i klepat umíš?" Jsem se usmála a on opatrně vešel a lehl si na postel. Vyfoukl vzduch utahaně.
,,Znáš mně přece ne, moje pravé já." Koukl na mně. ,,K tobě jsem jinej než k ostatním."
,,A jaks věděl, že tu budu sama?"
,,Viděl jsem ostatní, jak šli na oběd. A nebylas tam tak co myslíš" zahmouřil oči a já se drobet zasmála.
,,Už vím no, nechci jíst šneky, radši zůstanu tady a budu se ládovat Oerom."
,,Máš?" Zvedl obočí.
,,Jo, tři velké krabice" zhluboka jsem se zasmála nad jeho výrazem, který dal.
,,Tři krabice??? To co máš celý kufr jen plný sladkostí?"
,,No, půlku" sedla jsem si k němu a on se nepřestával koukat udiveně.
,,Budeš tlustá" zakoktal.
,,No diky pěkně." Řekla jsem a lehla na postel k němu. ,,Ty nejdeš na oběd?"
,,No..." zaváhal,, Mám chuť to je pravda" chtěla jsem mu něco říct, když se naklonil ke mně a moje srdce se rozbušilo,, ale na tebe." Vlepil mi pusu a já mu to opětovala a obmotala kolem jeho krku ruce.
,,Nevím, Pa" snažila jsem se kus odtáhnout,, Paťo, někdo vejde. Prozradí se to." Líbilo se mi to, ale bála jsem se.
,,Nikdo" pusa,,na nic" pusa,,nepříjde" ruka pod tričko. Uměl dělat chutě. Ale museli jsme být opatrní. Šlo o nás dva.
Hrabala jsem se mu ve vláskách a opětovala každý jeho dotek. Napětí, spůsobovalo to větší chtíč, ach.
,,Večer zajeď k nám, Filip půjde spát ke klukům." Řekl a vlepil poslední pusu, pak vstal a najednou vtrhla Paťa.
,,Zapomněla" sekla se když uviděla rozcuchaného kluka vedle mně ,,Jsem si mobil. Ahojte, co vy tady?" Koukla na mně a já se jen usmála.
,,Máš chuť na šneky?" Zeptala jsem se jí a zasmála se.
,,Jaký šneky? Máme pizzu" řekla a já s Paťom jsme na sebe koukli.
,,Jdem" rozkázal a já vstala. Tak to jooo.
*
Sjeli jsme do jídelny a bohužel se nám neušlo společného místa, měli jsme rezervované fleky u kámošů. "Naštěstí" jsme na sebe viděli, seděl mi oproti při jiném stolu, v jiné řadě. Patriša si sedla vedle mně a furt na mně zírala, na každý můj pohyb, ona už mi fakt nevěřila. Sakra. Ale dá se to, když mně i tady začne provokovat? Já ho sledovala dost a on se dělal, źe mně nevidí. Jo, srandičky srandičky, moc dobře věděl, že ho sleduju.Na chvilinku se na mně koukl, když si vzal skleničku vody a mrkl. Já odvrátila zrak. Pak jsem ale na sobě cítila JEHO orlý pohled a zaćala jsem se červenat. Z jedné strany Paťa z druhé Paťo. Dobře, přehnala jsem to zas JÁ. Koukla jsem na něho, na jeho flegma orlý pohled a oblízl si rty v stylu ,,těš se na večer." Paťa si to nevšimla, utírala si ústa po pizze a já se skoro udusila. Po oblíznutí rtů mi poslal vzdušnou pusu a jeho kámoši na ného koukli a něco mu šeptli zatím co on si sexisticky odpil vody. Já se vystrela a dokončila jedení, pizza stála zato.
*
Po obědě se šlo na vzduch po městě. Vedle mně šla teďka jedině Vero.
,,Tak co? Jakej je pokoj?" Zeptala se mně.
,,Ujde, z pokoje vidíme na Eiffelovku.."
,,.. s Paťom fajn?" přerušila mě.
,,J-jo" odpověděla jsem ,,proč se ptáš?" Usmála jsem se.
,,Je šťastnej. Jen tak dál. Věděla jsi tom, že má telku na pokoji? Zmrd" řekla a já silně koukala. O tom mi neříkal a vlastně pravda, já na jeho pokoji ještě nebyla.
,,Šťastnej? Mluví o úče?"
,,Ne, ani né o ní. Spíš mu děláš radost ty. Říkam, jen tak dál" vzala mi rameno a slabo mně přitlačila k sobe a pak pustila. Za co jsem si to zasloužila. ,,Jsi jeho opora, víš?" Tohle mně zahřálo u srdíčka.
,,J-jo, vím, že jsem důležitá pro něho. A jsem za to neskutečně ráda. I tebe má moc rád, víš o tom ne?" Usmála jsem se na ni úpřimně. Přikývla hlavou.
,,Stejně mám chuť někdy umřít."
,,To my všichni, kdo ne.." doplnila jsem a zašli jsme na trhy. Jo Vero si vše fotila, kupa fotek, já v různých maskách, s ovocím v ruce, ona umělecký fotky při stáncích, zbožňovala focení. To ji naplňovalo z toho byla úplně paff, jinej člověk, než když byla s jinýmy. Její pravá tvář, rozjasněné oči. Měla jsem tu holku moc ráda, nechtěla jsem uvěřit, že o půlroka už nebude NIC. Že odejde, všechno to... zůstanou jen vzpomínky... ale nemusíme být jen spolužáci na to aby jsme se kámošili.
Paťo byl asi na Eiffelovce, nebo se někde loudali s klukama v barech a Patriša a spol nevím kam šli.
,,Co ty a úča?" Zeptala jsem se Vero, když jsme šli na hotel.
,,Je pro mně důležitá osoba víš. Mám ji ráda." To jsem moc ráda, pomyslela jsem si a přala jí štěstí.
*
,,Takže která to jde spát ke mně?" Zas vtrhl do pokoje bez zaklepání. Vero mi ležala na posteli a všichni koukli na mné.
,,Lejka přece" zasmála se a já na ní koukla. Všechny oči na mně.
,,Jo, asi já" dělala jsem se, že mně to vůbec nezajíma.
,,Dělám si prdel" zasmál se a já na něho dala poker face. Ty jeho žerty už nervy a pak mi poslal vzdušnou pusu. Každej to viděl! Já už byla v pyžámku. ,,Ale né, Lejka jde ke mně na noc. Učitelé jsou už řádně zjebaní, nikdo si toho nevšimne a VY" koukl na holky ,,nemyslite na hovadiny. Jdeme koukat Aladina." Každej se zasmál dokonce i on.
,,Jo, budeš jí plnit přáni" chichotala se Tereza.
,,Co já? Ona mně" zářil. Najednou mi vzal ruku, Paťa i hekla, že co to, já zarazená, překvapená. Jemu na tom záležalo, aby se to neprozradilo, a on udělá první krok...
,,Nikomu ani muk" poslal vzdušnou pusu holkám.
,,Sladký sny" slyšela jsem Vero hlas jak křičela.... tak teda Aladin :D
*
,,Řekni mi, co vše jsi pro mně schopná udělat?" Dychčal a přitlačil mně na zamčené dveře v jeho pokoji.
,,Vše i to poslední." Vlepil mi bozk, rukou mi zajel do vlasů a vášnivě mi sesunul ruce na pas. Já ho hladila všude po hrudi, přitlačil se panvou ke mně a já mu zajela rukou na opasek, který jsem se v tom návali rokoše snažila rozmotat. Menší zvuk, ach chi ho, chci ho moc, proč mi dělá tu dokonalost?
Sundal mi tričko, jedným pohybem sesunul pyžamo, já mu dala dolů oblečení, zvedl mně a já obmotala kolem jeho pasu nohy. Usadila jsem se pohodlně, líbala divoce, hrabala se mu ve vláskách až do mně hezky vsunul. Z mích úst se vydral první hlubkej ston, byl úžasnej. Vzdychy se ozívali po pokoji i tiché i hlasitější do ouška zatím co jsem si hlavu zabořila do jeho krku. Přirážel a každým pohybem větší vybrace, větši rozkoš. Nejde ho přestat mít ráda, lubit ani milovat... nejde jen o sex, já miluju jeho osobnost.
Další příraz, ještě mně tišil polibky.. kus zrychlil a už se to blížilo z obouch stran. Mačkal mi stehna, zadek. Další vzdychy, líbla jsem mu krk, příraz.. achh. Položil mně na postel a dokončil svou práci, hezky, něžně. Pak si mně privinul k sobě, když si lehl a já se mohla oddavat jeho tlukotu srdce...
YOU ARE READING
just friends
RomanceVítám vás u povídky, která doprovází naše přátelství... a tak se ptám: dokáží hádky rozdělit i skutečně silné přátelství?