Virgin island's creek

22 1 0
                                    

,,Vstávej ospalčee" zakřičela jsem do pokoje, když se oddaval ještě sladkému spánku. Něco tam zamumlal, jakože dej mi pokoj, ale já ho překřičela. ,,Nestěžuj si radši se bal." Byla jsem v kuchyni a vybírala si kufr z jedné větší skříňky kuchynské linky.

,,Co-co?" Vylezl ke dveřím.

,,Neže co co nekoukej tak. Jdem dnes v noci k moři." Při těhle slovech se mu zastál pohled na mně s otevřenými ústy. ,,Nekoukej uuž, bal se!" Zasmála jsem se. ,,Neboj se, volala jsem ti rodičům, můžeš."

,,Jsem svůj právný, svolení rodičů nepotřebuju." Vyrovnal se a zvraštil obočí.

,,Ale potřebuješ" mrkla jsem ,,jsi ještě student."

,,Jak tě napadlo moře??" Nahl se a pak následně uklidnil.

,,Táta mi poslal peníze. Řekl ať né na hloupost. Tak a moře snad je? Nemyslím si" hodila jsem před něho tašku cestovní. ,,Jdi domů a bal se. Žádný otázky." Zasmála jsem se, když ke mně podešel bezeslova a přidržel mi ruce. Lekla jsem se, neměl romantickej pohled, spíš strach který klidnil následním tónem hlasu. Šeptal.

,,Ty furt si budeš dělat co chceš viď. Ty víš jak na mně. Ovládáš mně..." řekl a já se třásla až se na mně koukl a vtiskl polibek.

,,Stejně si zbal."

*

Nasledovalo balení, když si tak uvědomím furt někam cestujeme. Víc dobrodružství. Víc akce, třeba si užít. Hlavně když už jsem vlastnila toho nejužasnějšího člověka, byl se mnou, miloval mně a já zas jeho. Za co jsme to bojovali, oplatilo se. Můj Paťko. A nikomu ho nedám.

Večer jsme nasadli do taxíka, který nás zavedl na letiště a zatím co já se utápěla v myšlenkách sledováním večerních ulic mi Paťko vzal ruku a usmál se na mně. Byla jsem pokojná, vše nám vyjde, jsme šťastní.. užijeme si výlet u moře.

Nasedli jsme do letadla a náš trip začal. Byla jsem ale moc unavená v poslední době, takže cestu jsem prospala, jen jsem vstala opůlnoci, když mně láska vzbudila. Ten výhled stál za to. Takovou nádheru neuvidíte jen tak kdykoli. A pomyšlení, že se mi jednou sen letušky splní mi naháněla vzrušení po těle. Udělali jsme pár "vzpomínek" a chytli se za ruce.

Přistátí bylo v pohodě, bez újmy na zdravý. Bezpečné přistátí zavčas rána.

Vítejte v Británii!

*

Vystoupili jsme si a čekala nás cesta dolů na jich Anglicka, protože jsme přistáli v Londýně. Jelikož oba jsme tady byli, nepozorovali jsme moc památky jen sme nasedli na autobus, který nás odvezl do říše snů. Natrafili jsme na zábavní autobus, kde jsme si spívali s celou posádkou celou cestu až do vytoužené destinace. Zjistili jsme, že tam budeme jen my dva celkově i s nějakými holkami a klukama. Jeden z nich pracoval u cirkusu a přezívali ho Jokerem. Celkem dobře vypadal, byl vůdce skupinky. Moc ale na mně zíral. Další Joe, Stefan a nějaký Thomas. Dvě holky Lukretia a Bridget. Pohodě lidičky se zdáli být. Určo bude sranda, pomyslela jsem si. Oni byli ale domorodci, angličané. Kdyžtak uděláme táborák.

Paťo ale furt koukal na mně a já zas ného, protože někteří na nás házeli flirtovní pohledy a já se bála. Moc jsem se bála a jak jsem cítila stisk jeho rukou, on taky.

Ne jen tak se říka, že žárlivost ukáže, jak daného člověka miluješ.

*

,,FINALYYYY!!" Vyskočila jsem z busu a s roztaženýma rukama se nadechla vůně moře. S Paťom jsme museli mluvit anglicky. Hotel byl ale kus vzdálený od pobřeží, stejně jsme šli kempovat. Vybrali jsme kufry a já moc klepala opatkem. Rozutekla jsem se a běžela jsem do moře co nejrychleji až pak jsem se v půlcestě zastavila. ,, Ooooi, laskóóó! Poběěž honeeem" mával jsem na něho a volala. Usmíval se a položil kufry. Zavrtěl hlavinkou a já se zdrudila.

,,Oooooi pojď uuž. Voda vychladneeee" srandovala jsem a najednou se rozběžel když jsem se vzpamatovala už byl blízko, takže mu už moc nechybělo, stejně mně doběhl na začátku moře a zvedl do rukou, kde se se mnou začal bláznit.

,,Budeš ještě moc mluvit?" Smál se a já pištěla a smála se s ním. ,,Pustím tě."

,,NEEEEEE" drala jsem se mu nechty do krku, protože on mně fakt pustil jednou rukou a já se nechtěla jsem se udusit.

,,Proč" smál se dál.

,,Já se bojíím" pištěla jsem.

,,Nemáš čeho já tě držím" vtiskl mi pusinku na rty a sklidnil mně jak to uměl jen on.

,,Heeey friends, let us join" zakřičel jeden s party. Chtěl se přidat.

,,You are welcomee" zakřičela jsem a náš sen se může začít!

just friendsWhere stories live. Discover now