Gratuluju: ) dokázals mně zničit víc než kdokoli jiný. Na začátku jsem to věděla, možná, když si přečteš starý správy, pochopíš o čem mluvím. Snad je ještě máš... když né, začni si číst tenhle příběh znovu, ty slova tam máš. Co se týče příběhu, konec znáš, můžeš si domyslet... nemá cenu tomu věnovat 10 hodin ze dne, když to nemá smysl. Titul: dokáží hádky rozdělit skutečně silné přátelství? Áno, dokáží... prosím, už NIC neslibuj.
Konec?
Silvestr se skončil hezky, všichni ožratí jak hovada.
,,Uvěřil jsem tvojí ségře bla bla... "
,,Ne chybíš mi..."
,,Nepotřebuju to slyšet tisíckrát je konec. Vše je tvoje vina nebo možná moje neměl jsem to udělat..."
"Bla bla bla"
Byli jsme kámoši, to ti uznám. Žes mi věnoval ty hodiny psaní... to je asi jedinej důkaz. Nechci to přesladený, jen jsem chtěla říct, že taky nevíš, co jsem obětovala za to abych si s tebou mohla psát. Ano, vše je moje vina, uznám to, snad mně hezky pojmenuješ, já to neudělám, i když jsi mně dostal z problémů a pak hezky pustil. Jsou to jo píčoviny^^ Kamarádi. A pak mi dej za vinu, že jsem si s tebou psala o něčem co máš rád... jsem ráda, že už znáš pravdu. Že od začátku to vím. Jenže jsem se omlouvala furt já... a já se s NIKÝM tolik nehádala. Tahat mně za slůvka(moc se mi líbi to slovo od tebe^^) a pak mně nechat, jako kus handry... nejsem s tebou jaks mi říkal, jsem vzduch. Hezké vzpomínky. Táhli jsme to tahle od 3.4.2014. Jak sa nam to super zabehalo :D Hodně věcí bych chtěla říct, je to už jedno, hlavní víš... že jsi měl mou důvěru. Jenže já tu tvou neměla. Víš, srdce moje ti patří... a já tě mám furt ráda. Jsem paraziiit heh^^ zajímalo by mně, proč sis mně dal do vztahu, hodně otázek mám... ale... radši nechci vědět :3 hezký život přeju ti to beze mně... jen si jedno zapamatuj... sliby raní... a jo vím, že to máš těžký, ale doma to taky nemám růžový, když nejednou... ach radši nic:) zatěžovat nebudu, moc mluvím...
Nezlobím se. Pročpak, měla bych? Ehm... kdože jsi? A proč píšu česky... Asi chyba v systému:)
YOU ARE READING
just friends
RomanceVítám vás u povídky, která doprovází naše přátelství... a tak se ptám: dokáží hádky rozdělit i skutečně silné přátelství?