dokážu tomu porozumět?

59 3 0
                                    

Zdál se mi sen. Držel mně za ručku a tahal lesní cestičkou. Zářící oči, skvoucný se úsměv a modrá bunda... vedl mně. Drobounkou holčičku v červených šatech skrz šeď, v ručkách svírající lodičky, bosá nevnímajíc bolest od kamínků. Prší. Padají slzy, bouřka. Náznaky, katastrofa, smutek, melancholie, radost, bolest, smích. . .deprese.

Co ten sen ma znamenat? Divná nálada... ale hezká melancholie. Cítila jsem se tak živě zároveň smutně.. stane se něco?

NA Paťových rtech se objevili slova, které jsem neslyšela. ,,Mi-LU-JU-TĚ" četla jsem... né, namýšlím si. Není to pravda, jen má fantazie.

,,Nevím co ti na to mám říct" dostalo se z mích úst, bez mého vědomí. Pustila jsem lodičky a utíkala s ním... malou cestičkou. Stromy našepkávali slova, která mi bzučela v hlavě, nějak mi neubližovala... ,,láska, láska, láska" a já jen tiše šeptala ,,nesmysl."

*

,,Dobré ránko" přivítal mně pusou na čelo do nového krásného dne. Byli jsme ještě furt na té chatce. Nespali jsme moc, ale všiml si jak ho sleduju jak se přezlíká. Chytl mi boky, když si ke mně přisedl a vlepil mi další pusu teď na rty. ,,Jsi krásná, když jsi šťastná." Usmál se.

,,Miluju tě" zabručela jsem ani nevím jak a kdy, prostě to chtělo ven.

,,Úžasná noc, co. S mojí lásenkou" přitulil se ke mně pod peřinu a koukal mi do očí. Do těch ospalých.

,,Záříš štěstím, pověz mi proč, když nejsi zamilovanej" zeptala jsem se ho úpřimně. Nezahmouřil oči, viděla jsem mu v očích jiskřičku. ,,Proč znám chuť tvých rtů, když jsme jen kamarádi, proč" oblízla jsem si rty ,,Proč se na mně díváš, jakobych byla tvůj svět, přesto mi nepatříš?"

Pohladil mně... drobnej dotek, přesto volty po mém těle. Zářím jako slunce. Ta touha je čím dál tím silnější.

,,Jsi moje hvězdička, opora" zašeptal a já nějak cítila, že mi ukáže slzy.

,,Šš" vzala jsem mu hlavinku a přitulila na hruď. ,,Promiň za otázky... divnej sen."

,,Lubim tě Lejko...lubim chápeš" zadrapil se mi rukami do ramen a já cítila slzy na svých ňádrách. Věřila jsem mu, nechtěla jsem ho stratit.

,,Jsem tu pro tebe" dala jsem mu pusu do vlásků. Hladila jsem mu tvářičku a tišila. 

*

Strávili jsme den na tom nádherném místě. Propletené prsty, úsměv... sen byl skutečností. Hezké počasí, sluníčko hřeje a my dva k večeru v lese. 

,,Chceš sbírat houby?" Zasmála jsem se.

,,Jojo jasně, květinky tobě do vlásků" poslal mi vzdušnou pusu a dál mně vedl.

,,Mně do vlásků" překvapeně jsem na něho koukala.

,,Jo, ozdobí ti hlavinku, budeš vypadat jako víla. Zatím vypadáš jako princezna" rejpavě se usmál.

,,Děláš si srandu teď ze mně?" Koukla jsem.

,,Né, proč?" Chytl se za srdce ,,Snad mi nevěříš." Zasmál se. ,,Tohle jsem si od tebe nezasloužil.."

,,Aha, zahrádka. Ukradnem pár květin tedy?" Ukázala jsem volnou rukou a daroval mi tázavý pohled.

,,Máš odvahu?" 

,,Nikdo tady není, proč ne... navíc se stmívá."

,,Víš, s čím si užijem krádež? Tady" vytáhl ploskačku... a lišácky se usmál.

,,Zjebeme se zas. Já už si na ty naše zábavy zvykla tak, že kocovinu nemám" zasmála jsem se.

,,To je dobře puso" pustil mi ruku a otevřel. ,,Dej si první."

,,Děkuju pane gentlemane." Zvedla jsem ji do vzduchu. On se poklonil.

,,Prosím, říkejte mi vaším služebníkem. Na tuhle noc."

,,Radší můj král. Moje srdce" usmála jsem se a vypila pár hltů. Pak on a netrvalo dlouho, dokud nám udřelo. Dostali jsme se k chatkám a pokradli pár věcí odtud, se smíchem najednou někdo vyšel a my utíkali zjebaní.. přísahám nejlepší časy.

,,Hele, co mám" řekl v lese ve tmě. Z mikiny vybral pár věcí... rachejtle různé petardy.

,,Udělalhaaame puf puf" smala jsem se a kývala se ze strany na stranu. ,,Radši mněeee pholib." namotala jsem se na něho a začala se ho dotýkat a vášnivě líbat.

,,Počkej rkrásko, udělaame puf puf jak řikáš pojď" chytl mi ruku a utikal se mnou ale já měla pocit že se potknu. Dorazili jsme na prázdné místo v lese s ohništěm. On znal místa která já né.. to není možný. Pustil mně a udělal vatru přitom zapaloval rachejtle, kterých zvuky se mi prolívali v jedno, viděla jsem jen světla a pak jsem cítila jen sladkost jeho rtů. Měl i jointa, hezky jsme si užívali každý doušek. Další prásk a jen jsme se smáli a smáli. Plameny před námi, teenejdžrovská léta.. amerika: chlast, drogy sex... miluju ho. Umřu šťastná.. s kvétinkami ve vlasech, lesní víla mi řekl.. čarujeme, hrajem se, fajně nám je.. daleko od všech problémů. Ruce pod tričko, vášnivé doteky... uměl mně rozpálit.

just friendsWhere stories live. Discover now