Jo, dotkl se mně a na povrch se drali těžký výdychy. Usmíval se, protože věděl, že pouhý oční kontakt ve mně vzbuzuje silnej chtíč. Mně tím ale hodně provokoval, vlastně to byl smíšený pocit. Nenáviděla jsem to a zároveň zbožňovala. Natahoval to moc, ale chtěl jsi mně užít. Viděla jsem mu to v očích. Ty jiskry jak se zableskli. Myslel to vážně.
Ležel nahnutej ke mně a rty se přiblížil k těm mím. Daroval mi menší polibek a rukou mi hladil nahé stehna. Pokrčila jsem nohu v kolenech a on mi vyhrnul šaty.
,,Hmm, hezké bříško" řekl sexisticky.
,,Tlusté" vydralo se mi z pusy a zasmála jsem se.
,,Ale jdi, chutný je" foukl mi do něj a já se zachechtala a tlačila mu hlavu pryč i když se nedal odradit a dál mi dělal nervy. ,,Ach, poj.eb mně ach pomiluj, ach ach" provokoval mně a smál.
,,Zavři už držku ty zmrdeee" smála jsem se a chtěla ho "zbít" ale držel mi ruce.
,,Ach, Páťo, dělej dělej už buduuu ach ach" pokračoval a já mávala rukami, které mi svýral. ,,Lejka se už brání, pozor na nii" smál se dál.
,,Ticho taam."
,,Ne" řekl rázně a najednou mně položil na zem a začal líbat zároveň svlékat až jsem byla pod ním úplně nahá. ,,Jsi nádherná" šeptal mi do ouška a já se chvěla. Líbal mně dál na rtech, krku, ňádrech a já stonala od vzrušení... rukou mně chytil zespodu a já rozkročila nožky, čím jsem ho už pouštěla do sebe, ale on mi jen dál hleděl do očí, mírně se usmíval a ani se nepohl. Jen mu silně tlučelo srdce, klidně dýchal a já si oblízla rty.
,,A teď co" vypulila jsem oči.
,,Pšt, nezkaž to" tiše šeptal a odhrnul vlásky z krku. Následně se pomalounce přiblížil ke krku a vtisl mi polibek následně jsem cítila jak ho krk mumlá mezi rty a zoubky. Tedy mi dělal flíček, když se vzal a dostal mezi moje nohy. Svlékl si tričko a napětí bylo větší a větší...
Třel se kus, šouchal dokud nedostal povelný vzdych, že může a po mém těle jsem rozcítila všechna moje nervová zakončení. Prsty jsem se zabořila do svých vlasů a od rozkoše jsem jen stonala každým přírazem. Každý sladký polibek, všechny jeho dotyky... nechci ho stratit. Chci s ním být hodně moc. Život je na to abychom si užili, vychutnali hříchy, litovali svých činů a dělat víc nevinných hříchů a dát je za vinu alkoholu. Cítim se tak elektrická dnes... cituju od Lany del rey. Dej mi tu letní lásku, dej mi touhu, dej mi znovu chuť žít... potřebuju tě.
Přirážej, líbal, vzechal mi do ouška. Ruce na boky, ručky na prsa, co mi to dělá... jsem v ráji.
Jsem plná rozkoše... vášně... skončili jsme s tím nádherným pocitem a lehl jsi ke mně. Bylo to vše tak nádherný, pusa do vlásků, hlazení hrudi... já ho zbožňuju. Snad mu to jednou dokážu..
YOU ARE READING
just friends
RomanceVítám vás u povídky, která doprovází naše přátelství... a tak se ptám: dokáží hádky rozdělit i skutečně silné přátelství?