den první

77 3 0
                                    

To be honest, i have many ideas..  but i don't want to sound stupid.

I know you care, I know it is always been there
But there is trouble ahead I can feel it
You are just saving yourself when you hide it
Yeah, I know you care
I see it in the way that you stare
As if there was trouble ahead, and you knew it
I'll be saving myself from the ruin
And I know you care

,,Aaa" pištěla jsem a pobíhala kolem bazénu se smíchem. Kam jsem běžela, Paťo mně ocákal z vody a hlasitě se zasmál.

,,No ták, voda je fantastická a máme celej bazén pro sebe" zahlazoval si mokré vlasy, jakoby se přede mnou chtěl ukazovat, jakej je chutnej sexi ve vodě. Se mnou to neudělalo nic na venek, sedla jsem si na kraj a máčela nohy.

,,Pojď sem ty moje americká vlajko" chytil mi nohy a mně to lechtilo tak jsem se zasmála.

,,Jaká to vlajka? Jsem Lea né státní symbol nebo co" usmívali jsme se na sebe, věděla jsem co má v úmyslu.

,,Tvoje bikiny přece" nahodil pokerface. ,, jakobys nevěděla o čem mluvím."

,,Já vím co chceš udělat, proto protahuju čas" odvrátila jsem zrak na na mích rtech se objevil úškrn.

,,Áale, nevíš co chci, nejsi věštkyně přece" mávl rukou a víc se ke mně přiblížil. Zachvíli to udělá... proto jsem se zachytila rukami o kraj bazénu.

,,Ne, to fakt nejsem, ale znám tě" ukázala jsem zoubky a on taky. Najednou ruce obepnul kolem mích nohou a vtáhl mně do té studené vody přímo na jeho hrudník. Já zapištěla a zadržela se rukami kolem jeho krku tedy jsem nespadla přímo do vody.

,,Paťoooo" křičela jsem a on mně začal lechtit, abych ho pustila a tím pádem se namočila do vody. Plán se mu nepovedl, protože jsem se tam motala ale nepustila jsem se jen se smála. ,,Za tohle zaplatíš, na tvém místě bych už zdrhala."

,,Zatím tě mám na rukách já, moc mně nebuzeruj" slyšela jsem jak se zasmál. Neže bych se bála vody, ale když mně pustí, dokážu si představit, co se mnou uděla.

,,Budu i nadále o to se neboj" téhdy mně ani nevím jak ale pustil a já spadla s celou mou váhou do té studené vody a rychle jsem se vynořila a uhladila svoje dlouhé vlasy. Paťo se jen smál a smál a já zatím na něho skočila a hlavu ponořila do vody. ,,Haha, tady máš odplatu, nezbedníku." Vybojoval se nahoru a taky mně chtěl topit, ale já se už vzdálila od něho.

,,Jakej nezbedník?? Spíš tvůj věrný kámoš né?" Blížil se ke mně, ale já plavala prič od něho, pak se otočila a cákala na něho vodu. Když mně dohoní, utopí mně, tenhle souboj nesmím prohrát. Coto? On splinul s vodou. On umí plavat?? Najednou jsem jeho ruce ucítila u nohou a potáhl mně k sobě dolů. Ještě, že jsem s tím počítala a zhluboha se nadechla. Po chvíli jsem otevřela oči ve vodě. Bublinky mi unikali z úst, probojovali se směrem nahoru. Ten kluk to měl stejně, zaklipkala jsem a on se tam usmíval a nepustil mně. Ješte asi 7 vteřin a přísahám, že mně utopí. Nejsem dobrej potapěč. Najednou se začal přibližovat hlavou, jako by mi chtěl dát pusu. Na to poslední jsem ještě někde našla kyslík a tak jsem zavřela oči, ať jsi to vychutnám. Jako ve filmu, hezky... když už byla blízkosť jeho rtů doslova hmatatelná, najednou jsem ucítila jeho dlaň na temeně hlavy a tlak. Otevřela jsem oči, lapala po dechu, on se vynořil a mně potlačil dolů. Ty jeho srandičky. Vynořila jsem se z vody s hlubokými nádechmy.

,,Ty zmrdeeee" kričela jsem na celou místnost. Vyšel po schůdkách a vzal ručník, kterým si sušil vlasy. Flegma face jistěže... ,,Mohl si mně utopit!!"

just friendsWhere stories live. Discover now