prázdniny

52 4 0
                                    

Děkuju

,,Půjdeme na vysvícení stromečku?" Objímala jsem jeho paži zatímco on si četl nějaké časopisy. Měla jsem chuť se lechtat.

,,Nechce se mi moc" řekl znuděně.

,,Leňochu. Co paak, snad nechceš zůstat celé prázky doma."

,,Dnes jdu ven s kámoši" prohlásil. V pohodičce já měla taky program.

,,Já jdu taky s kámoškami. Když tedy nejdeš" řekla jsem a pohodil rameny. Nevypadal, žeby měl chuť se mazlit a tak jsem vstala a řekla, že půjdu domů.

,,Né, vždyť zůstaň, jdu až večer, neurážej se" volal na mně. Cože? Nejsem uražená, vypadám tak? Vždyť pohodě jsem.

,,Nejsem uražená" prohodila jsem si vlasy,, mamka potřebuje pomoct s cukrovím a musím pomoct a připravit na večer."

,,Bude tam i nějakej kluk?" Zeptal se.

,,Nevím, já doufám, že nikoho nedotáhnou. I tak jdu jen do města, nejdu na byt" ujišťovala jsem ho. Tušila jsem, že žárlí.

,,A to mně tu necháš bez rozloučení?" Koukl psím pohledem.

,,A jaké chceš?"

,,Pojď ke mně spátky a uvidíš" řekl a já podešla k němu ke gauči. Pak mně strhl pod sebe a začal lechtat. Já se smála a motala až jsem si najednou bouchla hlavu o madlo.

,,Jauu" sikla jsem.

,,Není ti nic?" Koukl vyděšeně a já si pohladila temeno.

,,Ne nic. Poslyš..." stišili jsme se,,nelezu ti už na nervy?" Dala jsem smutný tón.

,,Ty? Ani náhodou" koukl.

,,Ha, tohle jsi řekl i v Tescu téhdy zda žárlíš. Takže když máš jednotnej název pro ano nebo ne tak to je takhle. Když to znamená ano, znamená, že žárlíš a nelezu. Ale když ne tak to znamená nežárlíš a lezu. Jsem vypočítavá a když si seberu, že jak se máme rádi... jen podotýkám, že žárlíš a nelezuuuuu" poštěklil mně.

,,Moc mluvíš, už jsem se v tom stratil" vytáhl mi tričko a foukl do břicha a já zapištěla.

*

Po těhle krásných chvílích sme strávili dva dny bez sebe. On byl někde s kámoši a já s kámoškami plus jsem pomáhala doma. Přitom mi ale vždy napsal smsku na dobrou noc, kterým mi zahřál srdíčko.

*

Na silvestra jsem zřešila chatu, Paťo vzal lidi a došla taky Vero... a tak se začínal ten nejhorší nový rok.... .

just friendsWhere stories live. Discover now