,,Viděla jsi jak se na nás dnes dívala Stef?" Hlasitě se ožrato zasmál. Seděli jsme na teplém koberci před postelí ožratí, takhle jsme si vyrovnávali účty. Vodka bylo asi naše navždy, jako z toho filmu, si nemůžu vzpomenout, na to jsem moc pod parou.
,,Ne, n-nevšimla jsem si" řekla jsem, nechápala jsem co tím myslí.
,,Jsi šťaatlivec" usmál se a pohladil mi stehno.
,,Proč?" Logla jsem si.
,,Ani jeddna holka mi tak blízko neni... tady" ukázal na srdíčko a já se usmála.
,,A to je dobr ý?" Škytla jsem a zasmáli jsme se. Moje snaha rejpat byla k ničemu tuhle noc.
,,A nei? Všdyť jsi moje mala holčička. Lásonka" usmál se a znovu jsme si cinkli jako jebnutí. Smích, srandičky, priblížil se ke mně a daroval mi vášnivej polibek, který jsem opětovala. I když stáhl celou nikolausku, něžně mně položil na zem a hýčkal mně doteky tak jako ja jeho. Jeho krásne tělo, které mi nepatřilo, přece jsem měla to privilegium se s ním hrát. Do určité míry. Nešli jsme daleko, nikdy. Ale to chvění po těle stálo za to. Smrděli jsme po alkoholu, ale potají jsem takové chvíle zbožňovala. Prohrabovala jsem se mu ve vlasech, které měl po stranách zastrihnutý. Byl perfektní, i když se přiznám... zamilovala jsem se do něho postupně. Nevím, složitý vysvětlit, ale láska na prvý pohled.. ja něco takového neznám. Možná smutek vevnitř nebo příliš realisticke brejle na nose(imaginární). Měla jsem jinou minulost než kterou znají lidi, byla jsem opatrnější, ale on mi pomohl se zotavit. Byl jsem uzatvorenej člověk i když jsem byla moc komunikativná osoba. Rozesmávala jsem lidi, no střední škola mně změnila. Tedy uzavřela mně ještě víc.
Naše polibky byli vždy plné vášně, citů... i když jsem tomu nerozuměla. Taky jsem se nechtěla zamilovat. A to mně fakt překvapilo, že se se mnou Paťo skámošil tak moc, když měl na výběr tolik hezkých holek. Já měla tolik otázek v hlavě, ale jedinej úpřimnej pohled stačil, abych zapoměla čas někdy i jméno. Achjo, slabost moje.
Když se přiznám, Paťo vypil celou flašku, já měla ještě čtvrtku flašky, ale srala jsem na to. Usnul na mé hrudi a já mu hladila hlavinku. Nevidela jsem mu do tváře, ale takhle už se mnou spal, a byl opravdu sladký, když se oddaval svým snům. Zem byla teplá, hřáli nás sousedé ze spodu. Stáhla jsem deku z postele a opatrně nás přikryla. Koukala jsem do stropu a přemýšlela... co když ho stratím? Je na téhle škole poslední rok, najde si někoho, zapomene na naše přátelstvý... bojím se. Moc.
,,Snad máš sladký sny" šeptla jsem a on hezky zavrněl.
,,Ahoj zlato" objal mně ze zadu a zároveň si promnul oči. Stáli jsme na balkoně v objetí a já ho ponukla cigaretou. Vzal jsi a zapálil vedle mně.
,,Kocovina?" Uchechtla jsem se.
,,Celkem mně to přešlo" popotáhl si,, ale měl bych se chuť tulit ještě" koukl na mně. Já odvrátila zrak, protože měl orlý pohled.
,, Jo, takhle smrdíš a chceš se tulit." Šeptla jsem.
,,Vždyť taky smrdíš, necítim z tebe květy haha " zasmál se a ja s se usmála.
,,Nebuď tak vážná" plácl mně po rameni.
,,Nejsem, jen moc myšlenek" mrkla jsem na něho.
,,Achjo, jsem tady při tobě a ty depkuješ já vážně nerozumím tvým náladám" opíral se o zábradlí.
,,Netrap se tím, když se ti to nelíbí, vyjdi ven dveřmi, nezamikám" co jsem to řekla. Jak jsem mohla. Co to dělám, jsem debil? Ne, nedělej to Paťo. Koukl na mně.
,,Nejdu, přece si jednou větou nedojebeme společnej víkend" usmál se a já se vrhla kolem jeho krku. Políbila jsem ho na krku a on mi rukou zvedl bradu a dal pusu na rty.
,,Víš, že si tě musím chránit" přiložil mi hlavu k rameni a já tiše přikývla.
,,Pojď" chytl mi ruku a já ho nasledovala. Položil mně do postele a po menším mazlení mně sevřel v objetí zezadu, dal pusu na čelo a spokojeně jsme usnuli.
Když jsem vstala, Paťo měl ruku přeloženou přes moje tělo stejně, jako když zaspal. Měl vážne chutnej výraz, ale musela jsem se pohnout z jeho sevřetí. Udělala jsem mu anglickou snídani i když bylo už poledne. Hezky jsme si užili výkend, zůstal se mnou až do pondělý rána a spolu jsme zaspali na první hodiny.
Den uběhl celkem fajn, promítala jsem si výkend v hlavě na každé hodině. Jen jsem měla tu myšlenku v hlavě jako šváb mi rozkousával vnitřek a já si kousla i do rtů. Jakobych cítila, že něco není v pořádku.
,,Už jde" řekla jsem si tiše, když jsem o přestávce znovu seděla při něm a zahlédna naši tedy jeho sexi učitelku. Rád mně s ní provokoval. Postavil se ode mně, jak jsem tušila. Ona nesla nějaké spisy a on ji spěchal na pomoc. Jaká romantika. Podešla k ní i moje kámoška Vero. Ti tři si rozuměli moc dobře proboha, já se odsunula k ostatním holkám a ne ke klukům. Ale za to jsem se s nima bavila o různých hloupostech. Uměla jsem hrát drsnou hru, dokázala jsem kluky dostat do kolen, ale nebyl to můj styl. Jak říkam, nehasím oheň benzínem.
No to snad né... Už ji chytal pas. Ještě šampanský a vypadá to jak nějaká party. Vypadal jako v nějakém filmu, doslova nějakej playboy. Vero se smála s účou a Patrik jen žertoval dál. Bože ty flirty. Já se pak postavila a odešla s Patrišou i když se mně Paťo chtěl dotknout, ja se vytrhla a šla dál.
Nečekala jsem ho ani po škole, pak jsem si vzala víno doma a zavolala kámošky i totálně cizí holky. Mobil jsem vypla, postavila se do středu pokoje a nadzvedla flašku.
,,Na nezadané."
YOU ARE READING
just friends
RomanceVítám vás u povídky, která doprovází naše přátelství... a tak se ptám: dokáží hádky rozdělit i skutečně silné přátelství?