,,Krásko, co bys řekla na menší výlet?" Objevil se ve dveřích koupelny, když jsem si jen v dlouhém tričku snažila dát vlásky do štipce.
,,Hmmh" dostalo se ze mně, protože jsem sponu svírala mezi rty a nemohla jsem nimi pohnout, aby nespadl.
,,Znamená to né snad?" Podešel ke mně pomalounce zezadu a chytl mně sexisticky za pas a já pustila vlásky z rukou a ruce jsem pustila dolů. Krk jsem automaticky natáhla pro pusy, kterými mně obdaruvaval. Vzdychla jsem, zas mi to děla... už se pomaly cítím jako v 50 sog.... a zbožňuju to! Potřebuju ho!
,,Zas" otočila jsem se k němu a pohladila mu tvář,, budu mít průser ze školy, že další.." umčel mně polibkem.
,,Nebudeš" zašeptal a pohrál se mi s vlásky.
,,A kam teď?"
,,Nech se překvapit" mrkl na mně,, půjdu po auto." Sebral se pryč a po mně přešlo chvění. Co to bude teďka...
*
Po půlhoďce jsem byla v mém summer outfitu, protože venku svítilo sluníčko. Čekal mně před barákem, s nějakými kufry na zadním sedadlu. Vypadal teďka přesně jako Juss v Boyfriend. Já se moc hezky usmála a naskočila k němu.
,,Čau kočko. Jdem si užívat?" Naklonil se ke mně a sundal si sluneční brýle.
,,Zavez mně do říše splněných toužeb" řekla jsem a už jsem cítila vůni benzínu. Auto se pohlo a my se těšili jeden z druhého. Měl takový starý kabrolet... byl za něj hrdí, mnoho peněz za něj utratil ale nevyměnil by ho za žádný z nových aut... pomohla jsem mu s tunováním když mi rodiče nechávali větší kapesné a já vydělávala v mcDonaldu. Hodně času jsme strávili v garáži, téhdy jsme přežívali romantiku v té místnosti. Vystačili jsme si s pusami, kdo tušil že se budem milovat... zanedlouho jsme se octli na místach jako v americe. Kolem poušť, jako cesta do L.A. Vybrala jsem si z batohu kloubouk a sedla jsem si nad sedadlo spolujezdce a mavala do vzduchu zatím co on pouštěl hlasitější a hlasitější hudbu.
,,Lasko, miluju tě whohooo" křičela jsem a on se usmíval a dupl na plyn. Pustil party in the u.s.a od miley nebo teenage dream od katy perry. Tínejdžrovská léta. Jak já byla vděčná za něj..
Najednou odbočil na lesní cestu a šel dál, kde nás doprovázeli stromy. Dojeli jsme k nádherné velké louce se zelení a nejakými tulipány kolem. Nedaleko hopsali ptáčátká a on vystoupil kdežto já z auta vyskočila. Vybral batoh svůj a mně natáhl ruku.
Chytla jsem ho a usmála. Jak to dělal, že i po tak dlouhé době mi tluče srdce pro něho... šli jsme kousek a já ho pustila a začala utíkat na tom překrásnem místě. Bláznila jsem se jako dítě.
,,No tak laskooo, pojď" zvolala jsem na něho zdálky, když mně sledoval jak tam tancuju v červených šatech. Jsem se nějak cítila krásná, když jsem mohla být s ním. Najednou se pohnul a šel mi vstříc ale neutekal. Až pak když byl už jen kousek se rozběhl a lapil mně až jsme spadli do trávi. On na mně a najednou jsme si už koukali z očí do očí. Ach, jak nádherní je měl... neusmíval se, jen na mně hleděl a odhrnul pramínek vlasů z mého obličeje.
Vtiskl mi polibek, dva...
,,Miluju tě" zašeptal. Mně automaticky naskočili zimovřívky po těle od srdce přes hruď do končetin. Uměl mně nažhavit, toužila jsem po něm děsne moc... ať je jen můj!
,,Ja tě miluju ještě víc. Vem si mně" řekla jsem a dal mi dolů moje červený šaty.... ach. Jeho božský doteky :3
YOU ARE READING
just friends
RomanceVítám vás u povídky, která doprovází naše přátelství... a tak se ptám: dokáží hádky rozdělit i skutečně silné přátelství?