lubim tě lubiš mně

60 5 1
                                    

Pomaly, pomaloučku knoflík po knoflíčku. Jemnej úsměv na rtech a jiskra v očích. Osvicovali ho svetla lamp ulice. Je tenhle ten správnej okamžik? Nemá holku? Jakto? Nezvládam myslet a zároveň se oddavat takovým něžnostem. Moje tělo si ho žádalo jako drogu. Doslova křičelo. Bunda dolů, trička dolů v záplavě těch polibků, na kterých jsme byli obadva závislí.

Rukou mi hladil bříško a pak je něžně přesunul na má ňadra a začal je opatrně mačkat. Polibky prohluboval víc a víc přirážel rty a já mu hladila jeho perfektnou hruď. Sáhla jsem mu na opasek a snažila se ho vysvlíknout. Tiše jsem mu vzdychala do ust, neuměla jsem to skrývat a on to miloval. Jak může taková dokonalost být se mnou. Čím jsem si to zasloužila. Rty mi sjel na krk a začal mi ho líbat. Dělal mi malé flíčky, někdy jsem sikla, ale bylo to v záplavě vášní. Levačkou mi proskoumaval moje tělo a pomaly mi zajel do kalhot. Ja zasténala, ale tišil mně polibky. Pak se ode mně kousek odtáhl a dal mi je dolů. Ležela jsem před ním jen v kalhotkách a on se nade mnou nakláněl v boxerkach. Pak jsem se vzala a polibky ho dala pode mně. Sedla jsem na jeho a lišácky se usmála. Prohodila jsem si vlasy na pravou stranu a začala s jemnými pohyby po obvodu. Hezky pomaloučku, jak to měl rád. Rukama jsem ho hladila po těle jako on mně. Polibky, které jsem mu věnovala na hruď... sladké jako cukříky. Dávala jsem do toho všechny city, které jsem k němu cítila. Konečne je můj. Ale něco mně jakoby odhováralo... ne, ne dnes... bez kalhotek bez boxerek. Chtěla sem ho hodně, ale někde jsem cítila něco, že to není správný okamžik. Miluju ho z celýho srdíčka. Ale ještě tu není ten správnej čas, a on to podle mně cítil taky. Potřebovala jsem jeho jako země slunce, ale co se pak změní... budu si ho pokládat za svýho... ale co když už se taková šance nenaskytne? Stane se co se má stát. Zda jsme si spolu souzeni, stane se to. Času máme dost, i když odmaturuje, naše přátelství se nezruší. Vždyť bydlel o dva bloky dál.

,,Já nemůžu" řekla jsem a vyhrkli mi slzy, které stékali po jeho tváři. ,,Promiň,dnes né."

,,Já to věděl. Natolik mně miluješ" usmál se a koukl mi do očí. Chytil mi tvář a přitáhl ke rtům. Jazykem mi oblízl rty pak, já slezla z něho a přitulil si mně pod peřinu. Obvinul si ramena kolem mně a vtiskl pusu na tvář.

,,Lubim tě, nedám si tě nikomu" řekl a já mu políbila ruku.

,,Já tebe taky nejvíc, to víš" zašeptala jsem a usnuli jsme spolu on v mích vlasech a já v jeho hřejivém objetí. Jeho blízkost. Zůstaň se mnou...

just friendsWhere stories live. Discover now