Caroline's POV*
"I'll take the post" ropade jag samtidigt som jag rörde mig ut i hallen. Jag gick fram till dörren och tog upp breven som låg framför den.
Jag kollade igenom dem och stannade på ett bred där de stod Klaus & Caroline.
"Babe, here's a letter from Stefan and Bonnie" ropade jag samtidigt som jag rev upp brevet. Jag vecklade ut brevet och började läsa.
"Read for me" sa Klaus som precis kommit ut i hallen och ställt sig bakom mig.
"Hey friends! I'll know you both are thinking, why write a letter when you can call? Anyway.
Bonnie and I have decided to getting married even though it's been happening things. I hope you are supporting us and wants to come to our wedding. You and Caroline are our special guest. I hope you will come at our wedding June 19th 18:00. We love you, hugs and kisses Stefan and Bonnie x" läste jag högt från brevet. Jag vände mig om mot Klaus som stod och log.
"This is so fun, babe! Don't you think?" Sa jag med ett hoppfullt leende på läpparna.
"Of course, baby" svarade han och kysste mig. Han släppte ifrån och såg mig djupt i ögonen.
"So now, go and tell Elena and Damon, honey" mitt leende tynade sakta bort men jag gjorde som han sa.Bonnie's POV*
Jag satte ringen på mitt ringfinger och tittade sedan upp på Stefan som log emot mig.
"It can't be more real now.." Sa han och skrattade svagt.
"I..can't describe how happy I really am.." Svarade jag och tog hans hand. Han tittade upp och log emot mig, hans glänsande gröna ögon log med honom.
"I love you, Bonnie. I really do. I never thought I would fall in love with you but I did" Sa han och snart syntes tårarna som vällde upp i hans ögon.
Jag såg in i hans ögon och jag visste att han menade det.
"Neither I" svarade jag och kände tårarna lämnade mina ögon. Jag visste att om Enzo var här skulle han berömma mig för att följa mitt hjärta och lita på Stefan. Jag visste att jag gjorde rätt.Caroline's POV*
Dörren slets upp och jag såg Jeremy's förskräckta ansiktesuttryck.
"Caroline.." Jag tittade ner men tittade snart upp igen när jag märkte att Elena stod i hallen.
"Come in" sa hon och jag gick in. Jag och Elena gick upp på hennes rum för jag skulle berätta för Elena.
"Elena I have some bad news" sa jag när hon satte sig i sin stora säng. Hon kollade snabbt upp.
"Tell me then" sa hon och jag svalde.
"Stefan and Bonnie are getting married about four months" de kändes som hennes blick gick rätt igenom mig.Hej alla, nu är de skola igen efter en veckas lov. Skulle kunna sova bort veckan, gud vad trött jag är. Tack alla för att ni läser och Lina för alla fina kommentarer! De får mig att vilja fortsätta skriva. Ha de gött så ses vi snart igen. :))
YOU ARE READING
The Vampires
FanfictionBonnie har dejtat Stefan ett tag nu men det märks tydligt att han inte har kommit över Elena som dejtar hans bror Damon för tillfället. Bonnie märker hur Stefan går in i en depression och hon gör allt för att få honom komma ur den men kommer hon lyc...