Hej alla! Innan jag börjar vill jag bara påpeka att jag börjat skriva på en romans som handlar om Anna som träffar på Ashton i Australien, Hon och hennes bästa vän har precis flyttat dit och åker på en tur till Bondi beach där dem träffar killarna. Mer får ni höra om ni vill läsa den! Den heter "He changed my life" Enjoy chapter 35 now my ladies and gentlemen! :) x
Bonnie
Jag sträckte på mig samtidigt som jag vände mig om på sidan igen.
"Kol, are you here?" Viskade jag utan att öppna ögonen.
"I'm right beside you baby" viskade han och hans andedräkt slogs mot mitt ansikte. Jag log och smekte hans arm som han lagt på min höft.
"You were right, you make me happy" viskade jag och vände mig på rygg. Jag drog lakanet om min bara kropp och reste mig ur sängen för att gå ner och ta en kopp de men stoppades av två starka armar som slingrade sig runt min kropp. Jag kände hans värmande andedräkt slå mot mig öra.
"Can't you drop that and just walk around without clothes?" Viskade han och jag började skratta.
"No, anyone can see us" skrattade jag och vände mig mot honom. "But I can do this" viskade jag och släppte lakanet. Han flinade och drog mig intill sig.**
Elena
"Damon, I can't find Bonnie or Kol! Where are they?" Skrek jag i telefonen.
"Ask Rebecca or Klaus, I don't know!" Skrek han tillbaks. Jag tystnade, jag såg rött just nu och jag ville inte säga något fel till Damon.
"I'm gonna take a drink" sa han och klickade mig. Jag letade fram Kol's nummer och ringde upp honom.
"What Elena?" Svarade han och lät sur.
"Where are you and Bonnie?" Frågade jag honom. Han skrattade.
"We are on a trip" sa han och klickade mig.USELT KAPITEL! Jag vet, men kände mig extra stressad eftersom jag har typ tre stories att skriva lixom.
Jag har börjat på en ny, Kissed Lips || L.H heter den! Den är på SVENSKA! Jag har ändrat mig lite hahaha men enjoy! x
YOU ARE READING
The Vampires
FanfictionBonnie har dejtat Stefan ett tag nu men det märks tydligt att han inte har kommit över Elena som dejtar hans bror Damon för tillfället. Bonnie märker hur Stefan går in i en depression och hon gör allt för att få honom komma ur den men kommer hon lyc...