Kap 42 , sista

26 0 0
                                    

Bonnie
Jag la mina armar om hans hals, han spände sig av min plötsliga rörelse.
"Slappna av" viskade jag. Han log.
"Jag är avslappnad" svarade han och lutade sig ner mot mig, hans ansikte var bara några centimeter från hans. Hans läppar rörde nästan vid mina vilket fick mig att vilja rubba mellanrummet mellan oss och pressa mina läppar mot hans men jag avböjde.
"Jag är glad att du valde mig" sa han kort och släppte sitt grepp om mig. Jag andades ut, jag ville inte prata med honom. Jag ville kyssa han, njuta av att vi äntligen fick vara tillsammans.
"Jag med, Kol. Jag med" han vände sig återigen mot mig, leendes så hans tänder syntes. Hans ögon sken i ljuset från lampan vilket fick han att vara mer vacker än någonsin.
"Jag gillar sättet du säger mitt namn" sa han och gick fram till mig, la sina händer på vars en kind och pressade sina läppar mot mina. Jag kysste tillbaks och la mina händer om hans hals, tryckte han mot mig. Kyssen blev allt hårdare och aggressivare.
Han tryckte upp mig mot väggen och avslutade kyssen.
"Jag vill ha dig nu, just här, på detta bordet" sa han och andades häftigt. Jag skrattade.
"Jag tänker inte ha sex med dig på ett bord,Kol"
"Säger du mitt namn sådär igen ger du mig inget val" Jag skrattade. "Tror du mig inte?" sa han och kysste min hals, han fortsatte uppåt mot min käke, på en öm plats lämnade ett stön min mun.
"Jag älskar dig, babe" sa han och pressade sina läppar mot mina.
Han knäppte upp mina byxor och drog av mig dem. Sen drog han av sig tröjan och fortsatte kyssa mig.
"Du är min nu," sa han mellan kyssarna. Ett stön lämnade hans läppar då jag pressade mig mot honom.

SLUT! :D

The VampiresWhere stories live. Discover now