Kol
Jag vände mig om i sängen och tittade på klockan som stod på nattuksbordet. Dem gröna siffrorna visade att klockan var halv 5 på morgonen. Jag suckade djupt. Jag har inte sovit sen Bonnie ringde, att hon nämnde Kai sårade mig.
Kai sårade ju henne, varför bryr hon sig om honom när han inte gör de om henne? Jag blev så arg av att tänka på det så jag satte mig upp och satte mig på sängkanter. Jag tog mobilen i handen, låste upp den och klickade in på Bonnie och min konversation.
Hi Bonnie, I'm leaving tomorrow and you need to decide if you want to be with me or not. I love you and respect your decision. Love, Kol x
Jag tryckte på skicka och låste skärmen.Bonnie
Jag vaknade till av att mobilen gav ifrån sig ett högt ljud som hördes i hela huset. Jag tog snabbt mobilen från bordet och kollade på skärmen, Kol.
"Hi Bonnie, I'm leaving tomorrow and you need to decide if you want to be with me or not. I love you and respect your decision. Love, Kol x"
Jag suckade. Jag ville vara med Kol men samtidig ville jag inte lämna Mystic Falls bakom mig, inte ännu. Jag svarade.
Hi, Kol. Let me think of it today because I thought about meeting Elena and Caroline to talk with them about it. We need it. You know I love you and want to be with you x
Jag tryckte på skicka och la ner mobilen på bordet igen. Jag gnuggade sömnen ur mina ögon och vände mig mot fönstret där solstrålarna kikade in mellan persiennerna. Jag gäspade samtidigt som ljudet från mobilen startade igen och skärmen lös. Jag tog upp den och läste på skärmen.
"My lovely Bonnie. Whatever you decides to do I will always love you, maybe our time is end but I won't believe that. I love you and will always do. I won't forget our time together, our memories. Every laugh we had together, your smile when I told you how beautiful you were. You're my everything. Don't forget that x"
Snart föll tårarna ner för min kind och jag la handen för munnen.
"Kol.." Viskade jag samtidigt som jag tryckte ansiktet mot kudden och skrek-grät.Kol
Jag tryckte på Bonnie's nummer, det tog bara fem sekunder och snart hörde jag Carolines röst och någon som skrek i bakgrunden.
"Hi Kol" sa hon och försökte överrösta skriker i bakgrunden. Jag rynkade pannan.
"Who are crying and why are you answering in Bonnie's phone?" Frågade jag snabbt. Hon suckade djupt.
"It's Bonnie" svarade hon. Jag stelnade till.
YOU ARE READING
The Vampires
FanfictionBonnie har dejtat Stefan ett tag nu men det märks tydligt att han inte har kommit över Elena som dejtar hans bror Damon för tillfället. Bonnie märker hur Stefan går in i en depression och hon gör allt för att få honom komma ur den men kommer hon lyc...