Kapitel 34

29 0 0
                                    

Innan jag börjar med det 34:e kapitlet vill jag bara säga hur tacksam jag är för att ha fått så många läsare, jag fattar inte att jag har kommit såhär långt på knappt en månad. Tack så mycket, jag älskar er så mycket, puss!
Ps. Jag har börjat på en bok "Only he knows me" som handlar om Liam! x

**
Bonnie
Han räckte mig ett glas med iskallt vatten och satte sig framför mig.
"Why did you come all this way after what I did to you?" Frågade han efter att han suttit och tittat på mig en stund. Jag svalde klunken med vatten och ställde glaset på bordet framför mig. Jag tog ett djupt andetag och log emot honom samtidigt som jag la mina händer på hans.
"Because I love you. I had to choose and I picked you because I love you, Kol. I'm so fucking in love with you" svarade jag och smekte hans hand med min tumme. Han log och tittade ner i bordet, slickade sina läppar fuktiga och vände upp sitt ansikte mot mig igen.
"I have no words, Bonnie. I want to spend the rest of my life with you but.." Han stannade.
"But?"
"But you need to be committed to me and I don't know if you're over Stefan yet.." Fortsatte han och drog undan sina händer. Jag kände hur ilskan kröp längst med min ryggrad och jag spände knogarna.
"How can you say that!? I took a plane from LA to Australia only for you!" Skrek jag och reste mig från stolen.
"I only say that you need to control your feelings for Stefan, not long ago you kissed him after me being there" sa han och tittade sorgset på mig. Herregud, han har rätt. Jag satte mig på stolen igen med blicken riktad på glaset.
"But I picked you..." Viskade jag och vände blicken mot Kol med en tår som rullade längst med min kalla kind.
"I know" svarade han och lutade sig mot mig, hans panna vilande mot min.
"And I'm so happy you did" viskade han innan hans läppar kraschade mot mina.
Jag la handen på hans nacke och tryckte honom mot mig. Kyssen blev allt mer intensiv och snart låg jag i Kol's armar som bar mig mot sovrummet.
Han la mig på sängen och la sig över mig. Snart låg mina byxor på golvet tillsammans med min tröja.
"I love you baby"
"And I love you, princess"

The VampiresWhere stories live. Discover now