Kapitel 38

25 0 0
                                    

Tredje person
Bonnie stängde toalettdörren efter sig innan hon gick ut i köket där Kol satt vid bordet med en kopp te mellan sina händer. Han såg på henne men tittade ner igen då hon inte såg på honom.
"So how are you?" frågade han försiktigt. Bonnie slutade med vad hon höll på med och vände sig mot Kol med händerna stödda mot vasken. Hon bet sig hårt i läppen.
"I'm really mad that Elena showed up here, crying on the floor and praying for attention, I'm so tired of that" Kol ställde koppen på bordet innan han ställde sig upp och la sina händer på vars en sida av Bonnie's kinder.
"Bonnie, Bonnie, relax" sa han innan hans läppar försiktigt snuddade vid hennes, hon la sina händer i Kol's nacke och tryckte hans läppar mot hennes. Hon visste att hon aldrig kunde släppa taget om Kol, hon älskade honom men någon inom henne längtade fortfarande efter Stefan.
Kol ryggade bakåt då han kände att något var fel, han rynkade pannan och det blixtrade till, en bild. Stefan. Bonnie.
Han släppte taget om Bonnie's kinder och tog ett steg bakåt innan han lämnade köket.

Elena
Jag stängde bildörren efter mig och låste bilen innan jag lämnade den bakom mig för att knacka på dörren som ledde till Damon & Stefans hus.
Det knakade innanför dörren och snart slogs dörren upp och jag möttes av Damon's sura min.
"Where is she?" Frågade han men avbröts av mina läppar som kraschade mot hans. Jag avslutade kyssen och fortsatte in i det stora rummet och tog en plats i fåtöljen bredvid soffan.
"You didn't answer my question" sa han när han kom ut i rummet. Han öppnade korken på whiskey flaskan innan han hällde upp lite i ett glas.
"With Kol. In Sydney" svarade jag och satte mig ner i en av fåtöljerna. Damon fnös.
"Bonnie isn't in love with him, she's just tryna get over her feelings for Kol" jag flinade
"What if I came up with the best idea ever?" Frågade jag och vände ansiktet mot Damon som tog en klunk ur glaset och väntade på att jag skulle berätta min ide.
"What if Stefan suddenly came to Sydney, Bonnie can't stay away from him" Damon flinade och gick fram till mig med flaskan i handen.
"And if Kol finds out their relationship is damn over!" Vi började skratta en stund innan Damon's läppar låg på mina. En seger kyss.

SUGIGT KAPITEL VET!
Sorry att jag inte varit inne på ett tag nu men har tagit en paus, men vi har sommarlov nu!!!! Jag älskar er alla puss x

The VampiresWhere stories live. Discover now