Kol
"I love you Kol!"
"I'm sure you does"
Jag vände mig om i sängen med handen liggandes på magen. Bonnie's röst skrikandes om att hon älskade mig skrek i mitt huvud om och om igen.
"Kol, are you up?" Jag vände ansiktet emot dörröppningen, Rebecca.
"You disturb me" svarade jag lågt och tittade upp i taket igen.
"From what? You're not packing"
"From thinking" svarade jag. Hon suckade innan hon lämnade mitt rum igen, jag kollade min telefon som låg orörd på nattduksbordet bredvid sängen. Inget sms.
Jag la tillbaks den på bordet och reste mig ur sängen. Jag började plocka fram kläder och rullade ut min resväska från sängen. Jag skulle lämna denna patetiska stan idag.
Bonnie var säkert med Stefan just nu. Jag skakade bort tanken och återgick till det jag höll på med.Bonnie
Jag vaknade av att ytterdörren öppnades och stängdes hårt igen. Jag satte mig upp i sängen med blicken riktad mot dörren. Handtaget vrids ner och dörren öppnas, det är Rebecca. Jag pustar ut.
"How did you get in and what do you want?" Sa jag och reste mig upp från sängen. Hon gick närmare sängen och tittade iskallt på mig.
"I don't care about you but I came to tell you that Kol have left, you missed him at the airport 1 hour ago" sa hon och tittade äcklat ner på mig. Mina ögon blev till bollar, nej! Jag glömde att han skulle lämna idag.
"Did he tell you where he would go?" Frågade jag slängde av mig täcket och ställde mig på golvet. Hon nickade och svarade.
"Sydney" hastigt ryggade jag bakåt och kom just på vad Kol sagt innan.
"Where gonna lay on the beach and just let our problems you away"
Det är ju självklart att han menade Sydney!
"I'm gonna pack, either you help me or you leave now" hon skakade på huvudet.
"What do you need? Frågade hon snabbt, jag log.
Snart började vi packa ner allt jag behövde, Rebecca gav mig tips på vad jag kunde ha på mig och vilka skor jag kunde använda.
YOU ARE READING
The Vampires
FanfictionBonnie har dejtat Stefan ett tag nu men det märks tydligt att han inte har kommit över Elena som dejtar hans bror Damon för tillfället. Bonnie märker hur Stefan går in i en depression och hon gör allt för att få honom komma ur den men kommer hon lyc...