✴️ part:20 ✴️

768 175 79
                                    

ووت و فالو یادتون ♥️
از مینی فیک جدیمم به اسم "یه مانهوای واقعی"    که تو سه ورژن چانلیکس، چانبک و هونهان منتشر شده هم حمایت کنین♥️

           **************************

چند دقیقه ای میشد که بکهیون چِپیده بود تو اون اتاقِ کوفتیش و معلوم نبود داشت چیکار میکرد.

_بک؟! کجایی بچه؟!

با حرص داد زد و جوابش هم شد یه داد متقابل از طرف بکهیون.

+الان...

بکهیون از اونور داد زد و چانیول کلافه روی تخت صاف تر نشست و با حرص شروع کرد به تکون دادن پاهاش.

از دست خودش حرصی بود که انقد لفتش داده و هیچکاری انجام نداده.

باید زودتر رو پا میشد تا سر از کار اون مرد دربیاره و مهم تر از اون هرجا که اراده میکرد بکهیون رو گیر بندازه و حرصش رو روش خالی میکرد.

با حرص دندون قروچه‌ای رفت و کلافه دستش رو گذاشت روی چشم هاش، سرش رو عقب داد و یهو یه صحنه‌ی وحشتناک جلوی چشم‌هاش اومد.

تو جاش پرید و بخاطر شوکی که یهو به سرش و همین طور کمرش اومد از درد ناله‌ی خفه‌ای کرد و سعی کرد نفس بریده شده‌اش رو برگردونه.

تو همین حین یهو بکهیون تصمیم گرفت از اتاق بیرون بیاد و چانیول رو تو شوکِ دوبرابری فرو ببره.

همون‌طور که بکهیون با رقصِ مزحکی که مطمئنا از نظر خودش سکسی بود بهش نزدیک میشد و لبخند میزد، چانیول تو شوک خاطره‌ی تار و وحشتناکی بود که دیده بود.

صورت پسری که تو خون غلت میخورد و بهش التماس میکرد که نجاتش بده.

پسری که تو رویاش 'لوهان' صداش زده بود.

+یاااا پارک چانیول حواست کجاست؟!

بکهیون که عشوه رفتن هاش به نتیجه نرسیده بود غر زد و روبانی که دور گردنش پیچونده بود رو سمت چانیول پرت کرد.

چانیول تکخندِ گیجی زد و سعی کرد حواسش رو به بکهیون بده و بعدا درمورد خاطره‌ی وحشتناکی که یادش اومده بود فکر کنه.

_واو...خیلی...خیلی خیلی زیاد خوشگل شدی...

بالاخره به زبون آورد و آب دهنش رو قورت داد.

بکهیون نیشخندی زد و دوباره با ذوق شروع کرد به رقصیدن و باعث شد چانیول بلند بخنده.

_این مسخره بازیا چیه بچه!!

+بچه خودتی...من یه رقاص حرفه‌ای ام و دارم بصورت وی آی پی بهت سرویس میدم...

بکهیون با ذوق گفت و چانیول نمیدونست چرا ولی به این حرفش واکنش نشون داد و اخمی کرد.

_دیگه درمورد خودت اینجوری حرف نزن... فهمیدی؟!

با لحن سرد و ترسناک چانیول، بکهیون شوکه متوقف شد و با لب های آویزون و چشم‌های مظلوم نگاهش کرد.

✴️wake up and save me✴️[کامل شده]Where stories live. Discover now