✴️ part:16 ✴️

705 175 87
                                    

فالو فالو فالو

ووت ووت ووت

🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️
        
              **************************

با لبخندِ پهنی روی تخت ، کنارِ چانیول نشست و سینیِ غذا رو از لوسیَن گرفت  .

*من برم ارباب ؟!

+اهم...

همون طور که سرگرم چشیدن غذاش بود گفت و چشمکی به چانیول زد  .

+پیری چند وقته معلوم نیست کدوم گوریه...بهتر...وقتی نیست انگار هوا سبکه...

با شادی گفت و قاشقِ خودش رو دوباره از سوپ پر کرد  .

نگاهِ خبیثش بالا اومد و با شیطنت به چانیول نگاه کرد  .

+نظرت چیه یکم زجرت بدم ؟!

خنده ی خبیثی کرد و قاشقش رو تو دهنش فرو کرد و بعدِ خوردنِ محتویاتش ، حسابی لیسیدش  .

+می‌خوام با قاشقِ لیسیِ خودم بهت غذا بدم...می‌دونم خیلی ظالمانه اس ، ولی مگه مهمه ؟! من ظالمم...

خنده ی شیطانی کرد و قاشق رو دوباره پُر کرد و سمت چانیول گرفتش  .

یه اَبروش رو بالا انداخت و متفکر به چشم های چانیول خیره موند  .

+بدجنس باشم یا نه ؟!

بعدِ چند ثانیه فکر کردن ، آهِ کلافه ای کشید و سریع قاشق رو تو دهنِ خودش فرو کرد  .

+بیخیال...بدجنس بودن بهم نیومده...

چانیول خنده ای کرد و نگاهِ تخسِ بکهیون افتاد روش  .

+آره خنده هم داره...ایندفعه بهت رحم کردم ، اما دفعه بعد بیخیالت نمیشماااا...

قاشق رو سمتش نشونه گرفت و لب هاش رو موچ کرد  .

+خیلی خب بیا غذاتو بخور تا از گشنگی نمردی...

با تخسی قاشقِ تمیز رو برداشت و یکم از سوپ برداشت و جلوی دهن چانیول گرفت  .

+بیا...

اما چانیول لب هاش رو محکم بسته بود  .

+چرا نمیخوری ؟! دوست نداری ؟!

چانیول سرش رو آروم برگردوند و به قاشقِ بکهیون اشاره کرد  .

+وات...دا...فاک...منحرف...معلومه که از قاشقِ خودم بهت نمیدم...پسره ی منحرف...دیگه شبا هم با فاصله ازت می‌خوابم...تو با اون آدمِ معصومی که قبلا بوده فرق داری...

تمامِ حرف هاش رو با صدای بلندی جیغ زد و قاشق رو پایین گذاشت و دست هاش رو ضربدری روی سینه اش نگه  داشت  .

چانیول داشت بهش می‌خندید و بکهیون تمام تلاشش رو میکرد تا نخنده و جدی باشه  .

+بهت گفته باشم...من مردای عضلانی رو دوست دارم...شکمتو صابون نزن ، درسته که من کیوت و جذاب و خواستنی ام ، ولی همین جوری به کسی پا نمیدم...تو زیادی لاغری...بدرد نمیخوری...

✴️wake up and save me✴️[کامل شده]Where stories live. Discover now