ووت و نظر و فالو یادتون نره 🥲❤️
پ.ن: تمام موضوعاتِ تخیلیِ توی داستان برگرفته از ذهن تخیلی خودمه و اعتقادات خودم راجب همزادهاست، هیچ دلیل علمی هم پشتش نیست و کاملا ساخته ذهنه.
*جوجه ها، فلش بک ها ممکنه تایم های مختلفی داشته باشن و پرش تو زمان های متفاوتی باشه پس پشت هم تصورشون نکنین و فقط سعی کنین اتفاقات افتاده رو با هم مچ کنین، من تمام سعی خودم رو کردم که واضح تعریف کنم داستان رو اما با این حال بازم ممکنه یکم درک اتفاقات براتون سخت باشه.
امیدوارم درست با داستان پیش برین و این قسمت ها که داستان بین کاپل ها کمه رو سر سری رد نکنین...
لیبوم همتون رو دوست داره بی ریختای کرک و پری...
**************************
*فلش بک*
*چندین ماه بعد از تصادف چانیول و مینگیو*
+قربان...همون طور که خواسته بودین چند وقتی ارباب لوهان رو تعقیب میکردیم و...چیزی که پیدا کردیم باور نکردنیه...
مرد درشت هیکل نیشخند با اعتماد به نفسی زد و با حرکت سرِ پارک مینفوی کنجکاو قدمهای بلندی سمتش برداشت و عکسهای توی دستش رو سمت پیرمرد گرفت.
پارک بلافاصله بعد از برخورد نگاهش با عکسها شوکه از جاش پرید و یک قدم به عقب یکه خورد.
_م...مین...
نگاه شوکه و ناباورش رو روی مرد برگردوند و با قدمهای بلندی سمتش رفت.
_کجاست...کجاست...مینگیو کجاست...زود باش بگو...
+بهتون میگم کجاست اما...
نگاه پارک خیره به لبهای مرد موند.
+اما ایشون ارباب مین نیستن...ایشون یه شخص دیگهان...و نکتهی جالب قضیه اینه که ایشون هم تو تصادف ارباب بودن...تو یه ماشین دیگه...ارباب هان هم حتما از همون جا بود که باهاشون ملاقات داشتن...
_م...من...برام مهم نیست...هیچی مهم نیست...برام بیارینش...لوهانو بیارین...باید...باید مینگیوم رو پس بگیرم...باید...
پیرمرد شوکه گفت و به عقب یکه خورد و دوباره نگاهش رو به عکسها داد.
لوهان چطور تونسته بود بهش چیزی نگه؟!
*******************
با زورِ افراد پارک مینفو دوباره بعد از مدتها به این عمارت نفرین شده برگشته بود و تمام تنش بخاطر مرور خاطرات وحشتناک گذشته به رعشه افتاده بود.
از طرفی هم اینکه نمیدونست چرا اینجاست باعث میشد ترسش چندین برابر بشه.
نگران این بود که پارک پیر بخاطر رابطهاش با سهون به اینجا آورده باشتش یا اینکه...
YOU ARE READING
✴️wake up and save me✴️[کامل شده]
Hayran Kurgu✴️Wake up and save me✴️ "بیدارشو و نجاتم بده" نویسند : boom✨ ژانر : رومنس، درام، اسمات، انگست، رازآلود، جنائی... کاپل ها : چانبک(اصلی)، کایبک، کایسو، هونهان و کریسبک،... 🔥 خلاصه 🔥 تلاقی دو زندگی متفاوت... از دست دادن عزیزان... تنهایی... جدایی از ع...