თავი 29

136 13 2
                                    

დათო:
დილით ვიღვიძებ და ლილე ჩემ სხეულზეა აკრული, მას მშვიდად და ტკბილად სძინავს, თმები სახეზე აქვს ჩამოყრილი, თმა გავუსწორე და ტუჩებზე ვაკოცე, ის შიშველი იყო გუშინ ძალიან მაგარი ღამე გავატარეთ ლილეს თეთრი ქათქათა ტანი აქვს, ძალიან სუსტი ტანი აქვს რაც უფრო ლამაზს ხდის, ბავშვობიდან მას სწორი ტანი ქონდა და ძალიან უხდებოდა, ლილე ჩემი უმანკო გოგოა მაგრამ ამავდროულად ძლიერი მან სიცოცხლისთვის იბრძოლა და არ დამტოვა, ლილეს საბანი ძალიან კარგად დავუფარე რომ არ შესციებოდა. მისი შავი იდუმალებით სასვე თვალებზე ძალიან ვგიჟდებოდი, მას ძილის დროს ძალიან მშვიდი სახე ქონდა. ლილე გუშინ ძალიან სექსუალური იყო, ჩემი ცხოვრების ნაწილია მან მე გუშინ ძალიან გამახარა ჩემი ოცნების მანქანა მიყიდა და მშობლებს შემახევდრა, მსოფლიოში საუკეთესო შეყვარებული მყავს. ლილეს ვუყურებდი როცა კარები გაიღო და ჩემი ძმა შემოვიდა, მე ეგრევე ლილეს წამოვეფარე რომ არ ენახა ჩემი შიშველი გოგო.
- ამმ, ბოდიში სალაპარაკო მაქვს შენთან.
- ახლავე მოვალ. - ვუთხარი და ავდექი, მოვწესრიგდი ტანსაცმელები ჩავიცვი და ოთახიდან გავედი, ჩემი ძმა სამზარეულოში იყო.
- აბა რასშვებოდით გუშინ ღამე? - მითხრა და ეშმაკურად ჩაიცინა.
- დიმა ეს შენი საქმე არარის, და პირდაპირ საქმეზე გადადი რისი თქმას გინდოდა.
- აა ჰო რავი ტო, ისე შენ მაგარი შეყვარებული გყავს ძალიან გაგაბედნიერა, კარგი მანქანა გიყიდა, დედას ძალიან მოეწონა ლილე, ნუ გაგიმართლდა ასეთი გოგო რო გყავს, მეც მინდა ასეთი მანდილოსანი.
- ამის სათქმელად დამიძახე?.
- არა კომპანის საქმებზე უნდა ვისაუბროთ.
მე და დიმამ კომპანის საქმებზე ვისაუბრეთ და ამასობაში დედაჩემის გაიღვიძა, უკვე მომზადებულები იყვნენ წასვლას აპირებდნენ, ლილეს ჩამოვიდა თვალების ფშვნეტით ის პატარა ბავშვს გავდა, ისედაც ჩემი პატარა ბავშვია, ლილემ ყველას მიესალმა და ჩქარა სადილი მოუმზადა, ყველანი ვჭამეთ და რომ მოვრჩით მშობლები გავაცილე, ამასობაში სახლში მალე დავბრუნდი ლილე იჯდა და ტელევიზორს უყურებდა დღეს საქმეები არგვაქვთ კომპანიაში.
- აბა რას შვება ჩემი პატარა გოგო?.
- დათო არვარ პატარა, ტელევიზორს ვუყურებ.
- ჩემთვის მაინც პატარა ხარ.
- ნუ დაიწყე დედაჩემივით.
- გუშინ ძალიან კარგი იყავი.
- შენც.
- ამაზე არ ინერვიულო კარგი?, არამგონია ასე მალე დაგაორსულოს, ან შეიძლება საერთოდ არ დაორსულდე - ვუთხარი და ჩავეხუტე ჩემ პრინცესას, მან მკლავები მომხვიდა და თავი კისერში ჩამირგო.
- არვნერვიულობ.
- ჩემი პრინცესა ხარ, ძალიან გამახარე გუშინ და ძალიან ბედნიერი კაცად მაქციე, შენ ჩემი ცხოვრების ნაწილი ხარ, სამუდამოდ მეყვარები ლილე.
- მეც სამუდამოდ მეყვარები. - მითხრა და ტუჩებში მაკოცა, მეც ავყევი კოცნაში.

მიყვარდიDonde viven las historias. Descúbrelo ahora