თავი 4

430 15 4
                                    

დათო:
გუშინ ლილეს რო ვაკოცე აფორიაქდა და ხელიდან გამექცა, ძალიან ვნერვიულობ ლილეზე ახლა ნეტა როგორა?. ჩემი თავი მეზიზღებოდა ნეტა ეს არგამეკეთებინა და ლილეს არგაიქცეოდა, არაკაცი ვარ. დილით 7 საათია მე კიდე ვერ ვისვენებ, ნერვები მეშლება ჩემ თავზე და ლილეზე ვნერვიულობ. მისი დაკარგვის მეშინია, უბრალოდ არმინდა რომ ზურგი მაქციოს და ვძულდე. ვეღარ მოვითმინე და გიოს დავურეკე.
ვურეკავ და არიღებს კიდევ დავურეკე და ახლას არაიღო, ჯანდაბა სად არის ეგ ბიჭი რო ვურეკავ ხო უნდა აიღოს. კიდევ დავურეკე და ამჯერად აიღო.
" რაიყო ძმა ამ დილადრიანად რად მაღვიძებ, ხომ მშვიდობა."
" ძმა საქმე მაქვს, გუშინ ლილეს ვაკოცე და აფორიაქდა ხელიდან გამექცა არვიცი ეხლა როგორ არის და როგორ გრძნობს თავს, მისი დაკარგვის მეშინია"
" ვაა ბიჭო მაგარია, ეგ ლილეს პირველი კოცნა იყო"
" პირველი კოცნა?, მაგარია ჩემიც."
" ხო ძმა ნუ ნერვიულობ, მისი პირველი კოცნა იყო და ამიტომ აფორიაქდა ასე დამშვიდდი ძმა გაუვლის სიბრაზე"
" დარწმუნებული ხარ რომ გაუვლის?"
"კი სრულიად, ლილეს კარგად ვიცნობ და დარწმუნებული ვარ"
"მადლობა ძმა რომ გამამხნევე"
მადლობა გადავუხადე და ყურმილი დავკიდე, გიომ შეძლო ჩემი დამშვიდება. ლილეზე ნერვიულობით მთელი ღამე არმეძინა ამიტომაც ვარ ეხლა ასე, საერთოდ არ მეძინება. მგონი ჯობს მეცადინეობა დავიწყო, ძალიან მინდა მეც სამედიცინოზე ჩავაბარო ეგ იმიტომ რომ ლილესთან ერთად ყოფნა მინდა. ლილეს გამო ვსწავლობ ბიოლოგიას, იმედი მაქვს წარმატებით ჩავაბარებ გამოცდას.

ლილე:
დილის 7 საათია ჩემი ტელეფონი კიდევ არ შეწყვიტა რეკვა, კარგით ხალხო რა დამაცადეთ ძილი. რომელი ნორმალური მირეკავს ამ დილას?, გავბრაზდი ტელეფონი ავიღე ისე რო არც დავხედე ვინ იყო და ვუპასუხე.
" ალო გისმენთ, რომელი ხართ ამ დილადრიანად რამ შეგაწუხათ."
" ლილე მე ვარ გიო, რაიყო გოგო".
" შენ ნორმალურიხარ??, ამ დილადრიანად რად მირეკავ?, რომელი ნორმალური დგება 7 ზე?."
" კარგი გოგო რაიყო, უბრალოდ მაინტერესებდა როგორ ხარ."
" შენ მგონი ვერ ხარ, როგორ უნდა ვიყო მძინავს ტკბილად და უცებ ვიღაც არანორმალური მაღვიძებს"
"კარგი ლილე, დაწყნარდი და მესენჯერში შემოდი რაღაც საქმე მაქვს".
" ოჰ კარგი ღმერთო ჩემო"
ვერარიან მოკლედ ეს ხალხი რა, მესენჯერში შევედი და გიოს მივწერე.
" რაგინდა ახლა.?."
" გუშინ უცებ სად გაუჩინარდი"
"დათომ მაკოცა და გამოვიქეცი"
"ეს ხომ შენი პირველი კოცნა იყო"
"კი 🥺"
" არაუშავს და, თავს როგორ გრძნობ?"
"გადასარვად, ისეთი ბედნიერი ვარ ახლას ვგრძნობ მის ტკბილ ტუჩებს, სასიამოვნო კოცნა იყო"
" ვა კარგია მიხარია რო კარგად ხარ."
"ჰო შენ რამ გაგაღვიძა ამ დილას?"
" რავიცი სიზმარში ვნახე რომ ხვალ გამოცდა მაქვს"
"😂😂😂"
"კაი დაიძინე, ბოდიში რო გაგაღვიძე"
"არაუშავს, ნახვამდის"
გიოსთან მესიჯობას მოვრჩი და ტელეფონი გადავდე, ვცადე დამეძინა ძალიან მეძინებოდა.

მიყვარდიTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang