1. Bölüm

2.7K 100 8
                                    

Aman tanrım bir bebek daha var dedi jacob

Rosalie reneesme'yi edwarddan alırken ikiside şok olmuştu.

Nasıl olur ben bir tane bebek sesi duydum dedi edward ve hızla bellanin yanına geldi.

Ama jacob haklıydı bir bebek daha vardı o da kızdı.

Edward ikinci kızını da bella'nin rahminden çıkardı ve ölmek üzere olan bellaya vampir zehrini verdi.

Bella dönüşüm asamasindayken cullen ailesi hala nasıl iki çocuk olduğunu anlayamadıklarını düşünüyordu.

Onlari muayene etmeliyim dedi Carlisle ve reneesmeyi alice'den aldı.

Onu detaylı olarak muayene ettikten sonra...

Yarı vampir Yarı insan olduğunu söyledi.

Henüz bir isim secemedikleri küçük kızı muayene etmeye başladı.

O da yarı vampir değil mi Carlisle dedi esme.

Üzgünüm canım ama hayır o tamamen insan dedi Carlisle.

Ama onunda vampir olması gerekmez mi diye sordu jacob.

Bilmiyorum daha önce çocuğu olan bir vampirle karşılaşmadım dedi carlisle.

Peki şimdi ne olacak diye sordu emmett.

Ne olacağını biliyorsun emmett dedi jasper bizimle kalamaz diye devam etti.

Ama o daha bebek hem gözleri altın rengi yetimhanede onu dislayacaklar dedi alice.

Bella uyanınca ona ne olacağına karar vereceğiz dedi rosalie üzgün bir şekilde.

Gidip diğerlerine haber vermeliyim dedi jacob ve cullen ailesinin evinden ayrıldı.

Nasıl yani iki tane bebek var biri insan ama altın rengi gözleri var öyle mi diye sordu seth.

Bir insanın nasıl altın rengi gözleri olur ki dedi leah.

Bilmiyorum carlisle dahil kimse bilmiyor dedi jacob.

Ona ne olacak dedi seth hüzünlü bir sesle.

Bella uyandığında karar verecekler dedi jacob.

Sam'in sürüsü onları dinliyordu ve bir yerine iki çocuk olmasından.

Birinin özellikle muamma olmasından hoslanmamislardi.

Simdi ne olacak dedi paul.

Saldiracağiz bebeklerin ikiside ölmeli dedi sam.

Sürü saldırıya geçtiğinde jacob kurt formunda sam'in önüne geçti.

Sam'e reneesme'nin kendisinin eşi olduğunu ona muhurlendigini ve bella uyanmadan iki kıza da dokunamayacagini  soyledi.

Sam de jacob gibi alfa olsada jacob doğuştan alfa olduğu için hiç şansı yoktu.

Sam sürüyle cullen ailesinin evinden ayrıldı.

Üç gün sonra

Bella vampir olarak yeni hayatına uyandığında iki tane kızı olmasının sevincini yaşıyordu.

Ama bu sevinç uzun sürmedi...

Hayır asla olmaz onu bir yetimhaneye bırakmayacağım dedi öfkeyle bella.

Bizimle kalamaz dedi carlisle mümkün olduğunca nazik bir şekilde.

Neden kalamaz o da bizim kızımız on sekiz yaşına gelince onu dönüştürürüz dedi bella.

Bella dedi rosalie üzgün bir ses tonuyla...

O zamana kadar insanlara vampir olduğumuzu söyleyebilir diye devam etti.

Sen de mi rosalie dedi bella ağlamaklı bir ses tonuyla.

Yetimhaneye gönderilmesini bende istemiyorum ama onun ve bizim güvenliğimiz için bu gerekli dedi rosalie.

Onun varlığını kim biliyor diye sordu bella.

Sadece biz ve sürü dedi esme.

Reneesme'ye muhurlendim ona dokunmazlar ama bu ufakligin güvenliği garanti değil dedi jacob.

Bella başka şansı olmadığını biliyordu. Hiç istemesede onu yetimhaneye gondermeliydi.

Peki  ama önce ona bir isim vermeliyiz dedi bella.

Bebeğin bellaninki gibi çikolata kahve saçları gamzeleri beyaz bir teni ve altın rengi gözleri vardı.

Öyle saf ve güzeldi ki bakan bir daha bakardı. İnsana huzur veren bir yapısı vardı tıpkı hafifçe ciseleyen yağmur gibi.

Amaia( amaya: gece yağan yağmur) dedi bella adı amaia olacak.

Cullenlar ve jacob Amaia adını sevmişti.

Bella ona daha fazla bağlanmadan yetimhaneye bırakmalıyız dedi esme.

Bella küçük kızı esmenin kollarına bıraktı ve ona küçük bir öpücük bıraktı.

Bir gün seni bulacağım bebeğim seni seviyorum dedi.

Esme ve carlisle Amaia ile birlikte evden ayrıldı.

Onu Seattle da bir yetimhaneye bıraktılar ve üzgün şekilde forksa geri döndüler.

Mcgonagall Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin