Bunu gerçekten söyledi mi diye sordu rosalie eğlenen bir ses tonuyla.
Yaptı dedi edward onunla gurur duydum diye devam etti.
Bella ile eve getirdikten sonra o gün olanları aileye anlatmayı yeni bitirmişlerdi.
Bay weasley ile yeni tanıştım dedi carlisle. Oldukca meraklı ama son derece asil bir adam.
Toplum içinde hor görülmesi hiç hoş değil amaia onu savunmakla gerçekten gurur duyulacak bir davranış sergiledi diye devam etti carlisle.
Torununun ahlakına hayran oldu.
Okul açılmadan bir gün önce jasper amaia'nın yanına gitti ve seherbaz olmaya hak kazandığını söyledi.
Senin adına sevindim dedi amaia.
Jasper ona gülümsedi ve teşekkür etti.
Okul açıldığında amaia aptal arkadaşları ron ve harrynin okula uçan araba ile gelmesinden çok eğlendi ama annesi onu azarladı.
Çünkü amaia onu yanlarına almadıkları için onlara kusmuştu.
Bu küslük kısa sürdü çünkü okulda tehlikeli bir canavar vardı.
Sizce canavar malfoy olabilir mi belki sonunda gerçek formuna dönmüştür dedi amaia.
Draco malfoy yanından geçerken eğlenceli bir ses tonuyla diagon yolunda olanlara gönderme yaparak.
Bilmiyorum ama öyle olsa bile bu kimseyi şaşırtmaz dedi ron arkadaşına katılarak.
Dört arkadaş keyifle kikirdadi.
Draco ve arkadaşları amaia ve arkadaşlarına saldırdığında snape hepsini cezaya bıraktı.
Bu son derece kötü bir karardı çünkü cezada da kavga etmişlerdi.
Amaia malyofun burnunu kırmış ve kolunu çıkarmıştı.
Annesine kolu çıkmış mı kırmaya çalışıyordum diye savunma yaptığında.
Minerva mcgonagall gülümsemesini engellemeye çalışırken ciddi ses tonuyla onu azarladı.
Bir daha böyle bir olay yaşandığında okuldan uzaklaştırma alacaklarını ve bunun hepsi için geçerli olduğunu söyledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mcgonagall
FanfictionMinerva Mcgonagall Amerika'ya yaptığı gezide bir yetimhaneden Altın gözlü bir kız evlat edinirse basina en fazla ne gelebilirki. Alacakaranlık crossover yapmayı sevdim kimse kusura bakmasın.