34.Bolum

671 65 23
                                    

Amaia sakinleşen fareyi istemeden rona verdi.

Ama bir şekilde o fareyi alıp annesi ve abbyye  götürmesi gerekiyordu.

Biraz düşündü ve gece herkes uyurken fareyi rondan almaya karar verdi.

Şöminenin başında ödevlerini bitirdiklerinde saat oldukça geç olmuştu.

Yatmak için odalarına giderken birbirlerine iyi geceler dilediler.

Amaia herkesin uyumasını beklerken uyanık kalmaya calisiyordu. Tam uyumak üzereyken kendini cimdikledi.

Sonunda herkesin uyuduğuna karar verdiğinde yavaşça yataktan kalkti. Ve odadan ayrılıp erkeklerin odasına gitti.

Yavaşça kapıyı acti ve içeri girdi. Ronun yatağının yanına gitti ve fareye bir susturma büyüsü yaptı.

Siriustan kaçmaya çalışırken yaptığı gibi gürültü yapmasını istemiyordu.

Daha sonra onu yuvarlak bir kurenin içine hapsetti fareyle birlikte odadan ayrıldı.

Onu kimsenin bulamayacağı bir yere saklaması gerekiyordu.

Okulda çok fazla alan vardı. Sonunda okulun kullanılmayan kanadinda boş bir sandığın içine koyup sandığı muhurlemeye karar verdi.

Aslında bunu odasında yapacaktı ama hermionenin neden mühürlü bir sandığı olduğunu merak etmesini istemiyordu.

Fareyi saklayıp odasına geri döndü ve yatağa yatar yatmaz uykuya daldı.

Ertesi gün haftasonu olduğu için geç uyandı. Uyandığında ron ve hermionenin sesinin bütün binada yankilandigini duydu.

Yüzünü burusturdu. Ron aksini iddia etsede o fareye düşkündü. Fare bile değildi bir animagustu.

Ronun onun aslında insan olduğunu öğrendiğinde vereceği tepkiyi merak etti.

Yataktan kalkti günlük rutinini yaptı ve aşağı ortak salona indi.

Neler oluyor diye sordu amaia sanki hiç birsey bilmiyormuş gibi.

Onun kedisi faremi yedi dedi ron öfkeyle.

Hayır yemedi öyle olsa bile bu çok normal dedi hermione.

Amaia kendini biraz suçlu hissetti. Ama yapacağı bir şey yoktu.

Amaia tartışmalarından sıkıldı ve pencereye gitti. Hermionenin kedisini siyah bir köpek ile birlikte samarci söğüdün altında gördü.

Onları izlemeye devam etti crookshanksin agactaki bir yumruya dokunmasını ve köpek ile birlikte bir oyuktan içeri girmesini izledi.

Amaia köpeğin ve hatta crookshanksin de animagus olduğunu düşündü.

Kahvaltıya inmeyi basardiklarinda amaia arkadaşlarına o gün hogsmade'e gitmeyeceğini söyledi.

Neden gelmiyorsun diye sordu harry.

Karanlık ormana uzun zamandır gitmedim orada arkadaşlarım var onları göreceğim dedi amaia.

Bu tamamen yalan değildi. Ama önce köpeği ve kediyi görmesi gerekiyordu.

O korkunç yerde nasıl arkadaşların olabilir dedi ron.

At adam satır vampir belki akromantula dedi amaia. İstersen benimle gelebilirsin ron diye devam etti neşeyle.

Ron akromantula kelimesini duyar duymaz bembeyaz oldu.

Harry ve hermione amaia ile birlikte ronun surat ifadesine kıkırdadı.

Hayır sağol o korkunç şeylerle sadece sen arkadaş olabilirsin dedi ron.

Ah hadi ama ron hiç bir canlı korkunç değildir sadece yanlış anlasiliyorlar onlarda bizim gibi özgür iradeye sahipler.

Sadece huzur istiyorlar herkes gibi bu Onlarında hakkı dedi amaia.

Bu doğru olsa bile o orumceklerin yanına yaklasmam mümkün değil dedi ron.

Daha sonra dört arkadaş kocaman bir kahkaha attılar.

Kahvaltıdan sonra amaia arkadaşlarına hogsmade'den almalarını istediği atistirmaliklarin listesini ve biraz para verdi.

Arkadaşları okuldan ayrıldığında amaia samarci söğüdün yanına gitti.

Petrificus totalus büyüsünü yapmayı denedi ama işe yaramadı. Daha sonra immabulus büyüsünü yaptı.

Samarci söğüd dondu amaia vakit kaybetmeden oyuga girdi ve önündeki patika yolu takip etti.

Yolun sonuna geldiğinde bağıran barakada olduğunu fark etti.

Etrafı incelerken biri onu hazırlıksız yakaladı. Bu sirius blackti.

Sen kimsin çocuk burada ne işin var her şeyi maffedeceksin seninle ne yapacağım dedi.

Adım amaia mcgonagall dedi küçük kız.

Adam şok oldu...

Minnie'nin kızı mı var dedi ve kahkaha attı.

Aslında ben evlatligim dedi amaia.

Adamın neşesi bir an kayboldu.

Önemli olan kan bağı değildir dedi sirius.

Biliyorum dedi amaia.

Ve şu pesinde olduğun fare bende diye devam etti.

Onu bana ver dedi sirius.

Hayır bunu yaparsam onu öldürürsün seni yakalarlar ve ruh emiciler seni öper benim planıma sadık kalırsan özgür olursun dedi amaia.

Sana neden güveneyim dedi sirius.

Yapma ben sana güvenmiyorum sadece haksızlığa tahammülüm yok ama farenin yerini benden başka kimsenin bilmediğini de unutma dedi amaia.

Pekı diyelim ki sana güvendim beni nasıl aklamayi düşünüyorsun sen daha on üç yaşındasın dedi sirius.

Aslında on dört dedi amaia. Abbyden yardım isteyeceğim diye başlayarak bütün planını anlattı.

Sirius küçük kızın ayrıntılı ve büyük ihtimalle fazlasıyla çığlık içeren planını dinledi.

İtiraf etmesi gerekirse kendi planından daha guvenliydi. Özgür olursa harry ve remus ile birlikte vakit gecirebilirdi.

Eski dostunu ve vaftiz oglunu çok ozlemisti.

Amaia bağıran barakadan ayrılmadan önce ev cinini çağırdı ve ona siriusa yiyecek getirmesini  bunu sır olarak saklamasini söyledi.

Ev cini amaia'ya itaat etti ve istediği her şeyi getirdi.

Sirius yemek yerken amaia barakadan ayrıldı eski dostlarını görmek için karanlık ormanın derinlerine indi.

Mcgonagall Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin