Edward eve döndüğünde onu esme karşıladı.
Edward çok mutlu görünüyorsun dedi gülümseyerek.
Bugün üç supurgede amaia'yi gördüm arkadaşları ile birlikteydi.
Konuşmanız iyi gitmiş olmalı o yüzden bu kadar mutlusun dedi esme gülümseyerek.
Aslında onunla konuşmak yemek yemek istedim ama bana bugün olmaz yarın dedi.
Ve bende onu eve davet ettim daha önce buraya gelmedi o yüzden onu üç supurgeden alacağım öğle yemeği için dedi edward.
Bunu duyduğuma çok sevindim edward bütün ailemiz bir arada olacak dedi esme.
Bella ve diğerleri merdivenlerden inip oturma odasına girdi.
Gerçekten eve mi geliyor artık burada kalmalı ona bir oda hazirlamaliyim dedi bella.
Bunun için acele etmiyor musun bella sadece öğle yemeği için gelecek ayrıca okulun burada kalmasına izin vereceğini sanmıyorum diger öğrenciler bunu hoş karşılamaz dedi rose.
Okul buraya çok yakın istediği zaman gidip gelebilir dedi bella.
Bunun bir önemi yok bella okulun kuralları var hogwarts yatılı bir okul yakın bile olsa bu kurallara aykırı hiç kimse izin vermez.
Dahası biri şikayet ederse bay dumbledore zor durumda kalır dedi jasper.
Jasper haklı ayrıca yemeğe gelmeyi kabul etmesi bizi ailesi olarak gördüğü anlamına gelmiyor bunun için biraz daha zaman var dedi Carlisle.
Kızıma kavuşmak için daha ne kadar beklemem gerekiyor dedi bella.
Bella seni seviyorum ama onu yetimhaneye bıraktığımızdan beri bir kere bile adını anmadin şimdi böyle davranman hiç hoş değil.
Bayan mcgonagall'ı kiskanmadigindan emin misin diye sordu alice.
O insanı neden kıskanacak mışım dedi bella.
Amaia ona çok düşkün ve onu annesi olarak kabul ediyor buraya gelse bile cullen soyadını kabul edeceğini sanmıyorum dedi emmett.
O edward ve benim çocuğumuz elbette soyadımızı alacak dedi bella.
Bunun mümkün olduğunu sanmıyorum üvey annesine çok düşkün dedi jacob.
O kadın eninde sonunda ölecek biz ölümsüzüz bizimle yaşarsa bunun için endişe etmesine gerek kalmaz dedi bella.
Biliyor musun anne bazen gerçekten katlanılmaz oluyorsun amaia'nın bunu önemsediğini sanmıyorum beş yaşından beri ona anne diyor.
Biz ortaya çıktık diye onu bırakmayacak bunu anla artık. Bayan mcgonagall da bunun farkında bu yüzden amaia'nın bizi tanımasını istiyor.
Hiç bir şey değişmeyecek belki amaia eskisi kadar kızgın olmaz ama seni ve babamı abby dediği bay dumbledore ve anne dediği Bayan mcgonagall kadar sevmeyecek dedi nessie.
Reneesme kardeşin hakkında böyle konuşma dedi bella.
Yalan söylemiyorum anne gerçek bu her şey farklı olabilirdi ama şu anda olanların tek sorumlusu sizsiniz dedi Reneesme.
Jacob ortamın gerginlestigini fark ettiğinde araya girdi.
Sürü yarın hogsmade'e geliyor pazar kahvaltısı için amaia ile de tanisirlar baban da gelecek bella.
Bence gelir gelmez ona amaia dan bahsetmelisin amaia buraya geldiğinde öğrenmesi iyi olmaz dedi.
Onu arayıp bu gece gelmesini söyleyeceğim hazır olduğunda büyülü geçitle gidip onu alacağım dedi bella.
Daha sonra telefonunu çıkartıp babasını aradı.
Bella beni aramanı beklemiyordum yarın orada olacağım dedi charlie.
Baba aslında konuşmamız gereken bir konu var eşyalarını hazırlayıp beni arar mısın seni buraya getireceğim dedi.
Bella beni nasıl oraya götüreceksin uçak yarın dedi charlie.
Baba lütfen eşyalarını hatırlayınca beni ara dedi bella ve telefonu kapattı.
Charlie Swan kızının tuhaf hayatına hiç bir zaman alışamadı var olmaması gereken varlıkların var olduğunu kızının ve kocasının ailesininde o varlıklardan biri olduğunu biliyordu.
Ama hiç bir zaman daha fazlasını öğrenmek için çaba sarf etmemişti. Bellanin onu dakikalar içinde ingiltereye nasıl alacağını bilmiyordu.
Yinede eşyalarını topladı ve eşi sue ona yardım etti.
Leah ve seth bizimle gelmiyor mu diye sordu charlie.
Onlar sürüyle birlikte gidecekler dedi sue.
Tamam her şey hazır şimdi bellayi aramalıyız dedi charlie.
Bella telefonu ikinci kez çalmadan açtı.
Hersey hazır tatlım dedi charlie.
Bella oturma odasındaki aynaya doğru ilerledi ve içinden geçti şimdi babasının oturma odasindaydi.
Sen az önce aynadan mi çıktın diye sordu charlie şaşkın bir şekilde.
Evet öyle dedi bella.
Bu nasıl mümkün olabilir diye sordu charlie kızına.
Bu sadece büyü Baba dedi bella.
Tanrım büyü de mi gerçek dedi charlie şaşkın bir şekilde.
Nelerin gerçek olduğuna inanamazsın dedi bella.
Bella onları aynaya yönlendirdi ve sırayla aynadan geçtiler.
Kendimi alice harikalar diyarında gibi hissediyorum dedi sue.
Bu cullen ailesinin kıkırdamasina neden oldu.
Esme one çıktı ve sue'ya sarıldı.
Hoş geldiniz çocuklar diğerleri ile birlikte mi gelecek dedi.
Sürüden ayrılmak istemediler dedi sue gülümseyerek.
Charlie şaşkın bir şekilde pencereden dışarı bakıyordu.
Burası neresi böyle londraya hiç benzemiyor biz neredeyiz dedi charlie şaşkınlığı sesinin titremesine neden oldu.
Iskocyadayiz charlie bu kasabanın adı hogsmade bir büyücü kasabası biz buraya yerleştik dedi carlisle anlayışlı bir gülümseme ile.
Buyuculerin bir kasabası var o uzaktaki şey bir kale mi dedi charlie.
Aslında bir büyü okulu dedi edward.
Charlie şaşkınlıktan bayılacağını zannetti. Oysa henüz hiç bir şey görmemiş yada ogrenmemisti.
Hayatının siyah beyaz olması artık mümkün değildi ama o henüz bunu bilmiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mcgonagall
FanfictionMinerva Mcgonagall Amerika'ya yaptığı gezide bir yetimhaneden Altın gözlü bir kız evlat edinirse basina en fazla ne gelebilirki. Alacakaranlık crossover yapmayı sevdim kimse kusura bakmasın.