8. Bölüm

1.2K 102 3
                                    

Amaia yedi yaşına geldiğinde vampir güçlerini daha iyi kullanıyordu.

Ama hala büyü gücü aktif olmamıştı.

Hogwartsin yeni dönem için açılmasını beklerken karanlık ormanda at adam köyündeydi.

Köyün kuzey batısında keşif yaparken at adamların onu ne kadar sürede bulacağı konusunda kendi kendine iddiaya girdi.

Biraz daha ileri gittiğinde amaia ormanın bir kısmının ölmeye başladığını gördü.

Buna neyin neden olabileceğini anlayamadı.

Kisa bir süre sonra frenze onu ölü otları incelerken buldu.

Burada ne oldu frenze dedi arkasına dönmeden.

At adam gülümsedi ve onun duyularının ne kadar hassas olduğu konusunda sızlandı.

Ormanda bir tür hastalık var agaclar ve diğer bitkiler yavaşça ölüyor dedi.

Bunun için bir şey yapamaz mısınız diye sordu amaia.

Ne olduğunu anlasaydık yapabilirdik tabi dedi frenzenin yanına gelen ronan adındaki at adam.

Yani bütün orman ölecek mi ronan o zaman içinde yaşayan canlılar nereye gidecek diye sordu amaia.

Başka bir ormana taşınmak zorunda kalacağız dedi frenze hüzünle bir ses tonuyla.

Amaia arkadaşlarının başka bir ormana gitmesini istemiyordu bir ağaca elini koydu sanki bunu yaparsa onu iyilestirecekmis gibi.

Ama iki at adamında amaianinda hiç beklemediği bir şey oldu.

Ağaç parladı ve bir anda küçük bir tepe altın yığını haline geldi.

Amaia şok olmuştu.

Bunu gören sadece ben değilim değil mi diye sordu iki arkadaşına kocaman gözlerle bakarak.

At adamlarda en az onun kadar şaşırmıştı.

Hayir yalnız değilsin bizde gördük dedi ronan en az amaia kadar şok olmuştu.

Küçük kızın yarı vampir olduğu bir sır değildi ama büyü kanunlarının dışında bir şey yapmak çok sira dışıydı.

Mcgonagall Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin