Amaia karanlık ormanın derinliklerine atadam köyüne gitti.
Köyün girişinde bir kaç yavru at adam oyun oynuyordu.
Onlarla biraz oyun oynadıktan sonra köyün en yaşlı at adamı orionun yanına gitti.
Merhaba orion dedi amaia yaşlı adama.
Merhaba amaia seni buraya getiren şey ne diye sordu.
Amaia gülümsedi cevaplarını bildiğin sorular sorma dedi.
Sonunda gerçek aileni bulduğun için mutlu olmalısın dedi orion.
Ama değilim minerva dokuz yıldır yanımda her anlamda abby beni seviyor onu seviyorum.
Bilmiyorum insan gerçek ailesi konusunda hayal kırıklığına uğrarsın mi ben uğradım dedi amaia.
Bunun için haklı sebeplerin var eminim Onlarında vardır dedi orion.
Elbette var... Tatlım bir seni insan sandık o yüzden aileden attık ama bak insan değilsin eve donmende bir sorun yok hadi üvey anneni bırakta eve gidelim iki kardeşin seni bekliyor gibi bir şey dedi amaia alayla.
Orion kikirdadi affetmek büyük erdemdir ama senin açından bakınca her şeyin bir zamanının olduguda aşikar ne zaman hazır olursan o zaman onlarla yuzlesmelisin dedi.
Sorunda orada zaten onları görmek istemiyorum onların kim olduğunu bilmeden önce daha rahat bir hayatım vardı.
Aslabeni almaya gelmelerini beklemedim kim olduklarını merak etmedim.
Şimdi buradalar beni istiyorlar ve onları istememi bekliyorlar istemiyorum orion ben kötü biri miyim dedi amaia.
Yaralı kızgın ve kırık birisin tatlım ayrıca çok genç yaşta zor şeyler yaşadın dedi orion.
Zaman her şeyin ilacıdır mı diyorsun yani diye sordu amaia.
Zaman hiç bir şeyin ilacı değil. Yaralar iz bırakır ne kadar zaman geçerse geçsin o iz sana kim olduğunu hatırlatır ve sonuçta geçen tek şey zaman olur dedi orion.
Teşekkür ederim orion okula dönsem iyi olacak dedi amaia ve atadam köyünden ayrıldı.
Ormanda okula doğru ilerlerken bir dalın kırılmasından sesini duydu amaia.
Kim var orada diye sordu ama hiç ses gelmedi.
Amaia biraz daha ilerledi bu kez izlendiğini fark etti hızla arkasını döndü.
Onu takip eden şey bir tek boynuzlu yavrusuydu.
Amaia kıkırdadı.
Demek beni takip eden sensin yaramaz dedi amaia.
Tay amaia'nin etrafında bir tur döndü ve arkasına geçip onu ittirmeye başladı.
Hala boynuzu olmadığı için amaia kendini şanslı saydı.
Tamam tamam nereye gitmemi istiyorsan seninle gelecek sadece ben itmeyi bırak dedi amaia.
Tay amaia'yi itmeyi bıraktı önüne geçti ve yürümeye başladı amaia onu takip etti.
Küçük Tay arada sırada arkasına bakıp amaia'nın orada olduğundan emin olmuyordu.
Sonunda bir ahala geldiklerinde amaia yerde yatan bir tek boynuz gördü.
Etrafında bir kaç tane tek boynuz vardı Tay amaia'yı diğer tek boynuzlara doğru itti.
Tamam ufaklık bu sizi Gökkuşağı renklerine boyadım diye bir intikam planı ise o iki yıl önceydi.
İntikam soğuk yenen bir yemektir lafına bu kadar takılmayın dedi amaia.
Tek boynuzlu atlardan kikirdamaya benzer bir kişneme çıktı ve Tay onu bir kez daha itti.
Amaia tek boynuzlara doğru ilerledi önlerinde durduğunda Taya baktı.
Ne yapmamı istiyorsun diye sordu amaia.
Tay burnuyla yerde yatan dışı tek boynuzu gösterdi.
Bu senin annen mi ona ne oldu dedi amaia.
Tay amaia'nın elini ağzına aldı ve onu annesinin üzerine koymaya çalıştı.
Amaia onun ne yapmak istediğini fark etti ve elini hasta atın üzerine koydu.
Hasta tek boynuz gümüş bir ışıkla kaplandı amaia ışığın gücünden gözlerini kapattı.
Işık sondugunde amaia gözlerini açtı. Hasta tek boynuz sağlıklı bir şekilde karşısında duruyordu.
Tek boynuzlar teşekkür etmek istercesine amaia'nın önünde eğildi.
Amaia saskindi bu nasıl olmuştu hiç bir fikri yoktu. Ama bir elder olduğunu düşünecek olursak buda yeni güçlerinden biri olmalıydı.
Hepinizin iyi olması güzel ama artık gitmeliyim dedi amaia ve hepsine bir öpücük kondurup ahal dan ayrıldı.
Amaia okul arazisine yaklaştığında başka bir cıtırtı duydu.
Ufaklık eğer beni tekrar takip ediyorsan ve annen bana saldırırsa seni kızartıp yerim dedi amaia sesin olduğu noktaya bakarken.
Amaia bir insanın kikirdadigini duydu. Ağacın arkasından yirmili yaşlarda bir adam ve kadın çıktı.
Adamın bronz teni ele gözleri dağınık saçları vardı. Kadının ise parlak kızıl saçları beyaz teni ve zümrüt yeşili gözleri vardı.
Daha sonra farkındalık amaia'ya çarptı. Onlar harrynin anne ve babasıydı.
Siz ruhsunuz bay ve bayan potterin ruhu dedi amaia.
Evet canım dedi lily.
Harry ile mi görüşmek istiyor sunuz akşam onunla görüşmenizi sağlarım dedi amaia.
Aslında daha farklı bir şey dedi James.
Oğlunuzu görmek istemiyor musunuz diye sordu amaia şaşkınlıkla.
Biz onun yanında olmak istiyoruz ama ruh olarak değil cismani olarak dedi lily.
Ölüleri diriltme gücüm yok üzgünüm dedi amaia.
James ve lily gülümsedi.
O zaman o tek boynuzlu atı nasıl dirilttin diye sordu lily.
Amaia lilynin söylediği sözleri idrak etmeye çalışırken gözleri kocaman açıldı.
Ben o tek boynuzu dirilttimmi diye sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mcgonagall
FanfictionMinerva Mcgonagall Amerika'ya yaptığı gezide bir yetimhaneden Altın gözlü bir kız evlat edinirse basina en fazla ne gelebilirki. Alacakaranlık crossover yapmayı sevdim kimse kusura bakmasın.