Yıl sonu şöleninde amaia arkadaşlarına katıldı.
Yemekler her zaman ki gibi mükemmeldi.
Amaia ona ne olduğunu arkadaşlarına anlattı.
Arkadaşları buna çok sasirmisti ama aynı zamanda ilginçti de.
Ertesi sabah hogsmade istasyonundan tren kalkarken amaia geride kaldı.
Tren buhar saçarak giderken amaia arkadaşlarına el salladı tren gözden kaybolduğunda köye baktı.
Şimdi saka için kurban bulması gerekiyordu.
Köyün sokaklarında dolaşırken amaia cullen ailesinin insaatle uğraştığını gördü.
Onlarda anlayamadığı bir şey vardı ama yinede onlarla vakit geçirmeyi sevmişti.
Sonucta onlar kısmen onun gibiydi. Penceleri olmayan yırtıcı bir hayvan.
Amaia büyü ile bir kaç hayvan oluşturup inşaat malzemelerini kaçırmaya karar verdi.
Emmet yerden bir tuğla alacakken tuğla aniden hareket etti.
Tuglaya yeniden uyandığında tuğla yine hareket etti.
Üçüncü kez dendiğinde tuğla havaya kalktı ve bir tavşan ona dilini çıkartıp kuyruğu ile yüzünü gidiklayip tuglayi alıp kaçtı.
Jasper ve edward bunu görmüştü kocaman bir kahkaha attılar.
Emmet tavşanın peşinden giderken diğerleri daha çok gülmeye başladı.
Bir ceylan jasperi sırtına aldığında gülme sırası emmette gelmişti.
Bu hayvanlar nereden geldi ve neden böyle davranıyorlar diye sordu reneesme.
Oradan geldi ve büyük ihtimal büyülüler dedi jacob.
Bir binanın arkasına saklanmış kikirdayan amaia'yi göstererek.Seni yaramaz dedi rosalie ve vampir hızında onu yakalayıp gidikladi.
Burada ne yapıyorsun diye sordu alice.
Kardeşinin ve yeğeninin yanına gelerek.
Arkadaşlarım az önce evlerine gittiler bende kurban arıyordum dedi amaia.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mcgonagall
FanfictionMinerva Mcgonagall Amerika'ya yaptığı gezide bir yetimhaneden Altın gözlü bir kız evlat edinirse basina en fazla ne gelebilirki. Alacakaranlık crossover yapmayı sevdim kimse kusura bakmasın.