17. Bölüm

1K 72 5
                                    

Neyi arıyoruz dedi amaia sıkkın bir ses tonuyla.

Harry ron ve hermione ile kutuphanedeydiler ve amaia ne aradığını bile bilmiyordu.

Ucuncu kat koridoru neden yasak biliyor musun diye sordu hermione.

Evet fluffy yüzünden abby onu Yunanistana gönderecek ama hala yeterli belgelere sahip değil dedi amaia.

O şeyi adı var diye sordu ron.

O hagridin köpeği aslinda usludur rahatsız edilmedigi zaman dedi amaia.

Siz fluffyyi nereden biliyorsunuz dedi amaia.

Üç çocuk şüpheyle birbirlerine baktı sonra arkadaş olmaya karar verdiklerini hatırladılar.

Draco harryye düello teklif etti yedeğin kim olacak dedi bende yedeği benim dedim dedi ron.

Düello gece olacaktı onları vazgeçirmeye çalışırken binanın kapisinda mahsur kaldım ve onlarla gittim.

Aksi takdirde fliche yakalanabilirdim dedi hermione.

Ve Draco gibi küçük sinsi şeytan düelloya gelmedi diye araya girdi amia.

Kesinlikle ve üstelik bizi filche şikayet etti dedi harry.

Bunun fluffy ile alakası ne diye sordu amaia.

Filche yakalanmamak için kaçtık bir sınıfa saklandik ama orada hortlak peevas vardı.

Bizi ihbar etti bizde tekrar kaçtık dedi harry.

Bir kapı vardı arkasına saklanmak istedik ama kilitliydi hermione kapıyı buyuyle açtı dedi ron.

Ve saklanmak için içeri girdik filch kapının açıldığından suphelenmedigi için rahatladık dedi hermione.

Ama rahatlamakla büyük hata yaptık kilitli kapının arkasında o şey vardı dedi ron.

Neredeyse gece yarısı atistirmaligi oluyorduk ucuz kurtulduk dedi harry.

Kapiyi hangi büyü ile açtın hermione diye sordu amaia.

Alohamora neden diye sordu hermione.

Annem fluffynin güçlü büyüler ile kilitli tutulduğunu söylemişti basit bir kilit açma büyüsü o kapıyı açamaz tabi kapı zaten açıksa ve kilitli olduğunu düşünmek için basit yada güçlü büyüler değdiğinde bozulacak bir hayal kırıklığı büyüsü icermiyorsa dedi amaia.

Mcgonagall Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin