Sizin burada ne işiniz var yataklarinizda olmanız gerekiyordu dedi remus.
Amaia'yı yatağında bulamadım ve pencereden şamarcı söğüdün altına girdiğini gördüm dedi hermione.
Ve her zaman ki meraklı yapına engel olamadın oglanlarida uyandırıp peşime düştün değil mi dedi amaia.
Hermione'yi seviyordu ama her şeye burnunu sokması ve öğrenmek için sınır bozucu derecede ısrarcı olması canını sıkıyordu.
Kesinlikle özellikle de burada bir geçit olduğunu bilmiyorken. Burada ne yapıyorsunuz diye sordu harry.
Bu seni ilgilendirmez harry hadi hepiniz yataklariniza dedi remus.
Ama ne ne yaptığınızı merak ediyoruz dedi hermione.
Ve kapıyı itip içeri girdi köşede sirius black'i gördü. Arkasına döndü ve remus'a...
Sana güvenmiştim ve sen sirius black'i mi saklıyorsun dedi.
Black mi dedi ron ve harry aynı anda ve içeri girdiler.
Sen ailemi öldürdün dedi harry öfkeyle ve siriusun üzerine atladı.
Hayır harry o öldürmedi dedi remus ve harryyi sirius'un üzerinden aldı.
Evet o öldürdü kim olduğunu bilirsin sen'e onların yerini söyledi diye ısrar etti harry.
Sana söyledim sirius değildi ben de sirius saniyordum ama değil başka biriydi öldü zannettiğimiz biri peter pettigrew.
Hayır onu da öldürdü ondan geriye sadece dedi ron
Ama sirius araya girdi.
Parmağı kaldı değil mi o iğrenç fare kendi parmağını kendisi kesti sokağı havaya uçurdu ve fareye dönüşüp kaçtı diye bağırdı sirius.
Sirius haklı peter hala hayatta onu çapulcu haritasında gördüğünü söylediğinde buna inanmamıştım ama bu doğru dedi remus.
Nerede o zaman onu nasıl bulacaksın dedi ron.
Ah amaia onu saklıyor dedi sirius umursamaz bir tavırla.
Hogwarts'in geri kalanı duymadı sirius bağırarak söylemek ister misin dedi amaia alaycı bir ses tonuyla.
Onu nerede saklıyorsun diye sordu harry öfkeyle.
Bu seni ilgilendirmez dumbledore bakanla görüşüp buraya geldiklerinde onu dumbledore'a vereceğim dedi amaia.
Ve dumbledore şu anda okulda bakana mektup gönderiyor dedi remus.
Bu da demek oluyor ki yataklarına harry ron ve hermione diye devam etti remus.
Ama ona aileme neden ihanet ettiğini sormak istiyorum ve ruh emiciler tarafından öpüldüğünü görmek dedi harry
Ruh emiciler seni etkiliyor harry peterla birlikte seni de öperler dedi amaia.
Umrumda bile değil dedi harry.
Bizim umurumuzda hadi yatakhaneye geri dönüyoruz gerek olursa dumbledore bizi çağırır dedi hermione.
Üç arkadaş bağıran barakadan ayrıldığında hayal kırıklığı büyüsü altında olan minerva albus lily ve James ortaya çıktı.
Sanırım masumiyetini bu gece kanıtlamak daha doğru olacak sirius ve lily ile James hafta içi gece yarısı gizlice hogwartstan çıkacaklar.
O zamana kadar sakin harry ve arkadaşlarına gorunmeyin dedi dumbledore.
Oğlumu görmek istiyorum albus o kocaman olmuş ona sarılmak onu öpmek istiyorum dedi lily gözleri dolmuştu ağlamak üzereydi.
Yapacaksın ama şimdi değil harry ile Tom arasında bir bağ var tom'un bundan haberi yok.
Harry hayatta olduğunuzu öğrenirse ve Tom aralarındaki bağı öğrenip harryyi kontrol ederse hayatta olduğunuzu öğrenir.
Bu da amaia'nın hayatını tehlikeye atar önce harry nin zihnini tom'dan korumayı öğrenmesi gerek dedi dumbledore.
Ama bu haksızlık dedi James o bizim oğlumuz onunla birlikte olmaya hakkımız var diye bağırdı.
Amaia bir elder bunu biliyorsun James kızımı o yaratığın kucağına atmayacağım dedi minerva sert bir tavırla.
James voldemortun hayatta olan bir elder olduğunu öğrendiğinde pesine düşeceğini biliyordu.
Bencillik edip amaia'nın varlığını ortaya çıkaramadı ama oglunu da çok ozlemisti.
Harryyi özledim dedi fısıltı gibi çıkan ses tonuyla.
Sirius aklandiginda sizde görüntü değiştirme tilsimlari ile sirius'un yanına tasinacaksiniz.
James ve lily'nin arkadaşları olduğunuzu söyleyip onunla mümkün olduğunca vakit geçirin ama Tom yok olmadan harry'ye anne babası olduğunuzu söyleyemezsiniz yada zihnibend de ustalasmadan dedi dumbledore ve bağıran barakadan ayrıldı.
Hepimiz en iyisinin bu olduğunu biliyoruz dedi remus amaia ve minerva'nin tünele girişini izlerken.
En azından sirius özgür olacak ve evin içinde kendimiz olabileceğini eskiden olduğu gibi dedi James.
Eskiden olduğu gibi dedi remus ve sirius aynı anda ve üç arkadaş birbirlerine sıkıca sarıldılar.
Lily köşede onları sevgi ile izledi kendi arkadaşlarını da en kısa zamanda geri almanın hayalini kurdu.
Amaia canım gidip peter'ı getir ben albus'un odasında olacağım şifre çikolata kurbağa dedi minerva.
Tamam anne dedi amaia ve okulun kullanılmayan kanadına peter'ı almaya gitti.
Peter'ı fare formunda eline almış koridorlarda ilerlerken birine çarptı kafasını kaldırıp baktığında onun snape olduğunu gördü.
Gecenin bu vaktinde neden dışarıdasın amaia diye sordu severus.
Abbynin odasına gidiyorum dedi amaia.
Bay weasley'in faresi ile birlikte mi dedi severus büyülü fanusun içinde çırpınan fareye şüphe ile bakarak.
Amaia onun lilyye aşık olduğunu ama lily'nin James'i seçtiğini ve ölümlerinde azda olsa payı olduğunu bunun için pişmanlık ve acı çektiğini biliyordu.
Onu bu vicdan azabından kurtarmak istedi.
Benimle gel neler olduğunu kendin gör dedi amaia.
Severus'un amaia'nın neyim peşinde olduğuna dair hiç bir fikri yoktu ama küçük kızı büyük bir şeyin peşinde olduğunu anlayacak kadar iyi tanıyordu.
Bu yüzden koridorda müdürün odasına doğru giden kızı takip ederken ikinci kez düşünmedi.
Her ne oluyorsa hayatını etkileyeceğine dair bir his vardı içinde bu yüzden ona güvendi.
Hersey değişmek üzereydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mcgonagall
FanfictionMinerva Mcgonagall Amerika'ya yaptığı gezide bir yetimhaneden Altın gözlü bir kız evlat edinirse basina en fazla ne gelebilirki. Alacakaranlık crossover yapmayı sevdim kimse kusura bakmasın.