4. Bölüm

1.3K 103 3
                                    

Merhaba Amaia dedi minerva oyuncakları ile oynayan küçük kızın yanına otururken.

Merhaba diye karşılık verdi amaia.

Beni hatırlıyor musun diye sordu minerva.

Beni kurtardın dedi amaia.

Evet dedi minerva acı bir tebessümle.

Ben merak ediyorum acaba bundan sonra benimle yaşamak ister misin diye sordu küçük kıza.

Isrerim ama kimse beni istemiyor rahibe popy ve müdür Albert hariç dedi amaia.

Bende istiyorum ve izin verirlerse seni alıp başka bir ülkeye götüreceğim dedi minerva.

Ama rahibe popy ve müdür Albert Beni özlerse dedi amaia.

Eminim sen mutlu olduğun sürece mutlu olacaklardır dedi minerva.

Buraya geri dönmeyecek miyim yani diye sordu amaia.

Hayir ama istersen büyüyünce ziyarete gelebilirsin dedi minerva.

Beni size verirlerse hemen mi gideceğiz diye sordu amaia.

Evet canım dedi minerva.

Rahibe popy üzülecek dedi amaia dudaklarını bükerek.

Ama zamanla alışacak merak etme diye küçük kızı rahatlatmaya çalıştı minerva.

Rahibe popy mutlu görünmeye çalışarak amaia'nın odasına girdi.

Bayan mcgonagall belgeler hazır imzanız gerekiyor dedi.

Teşekkür ederim bayan White bay Joseph'in odasına gitsem iyi olacak dedi ve Rahibeyi amaia ile yalnız bıraktı.

Tatlım bayan mcgonagall'ın neden burada olduğunu biliyor musun diye sordu rahibe White.

Evet Beni başka bir ülkeye götürecek ve annem olacak dedi amaia.

Ve sen orada çok mutlu olacaksın dedi rahibe White.

Ama sen ve müdür joseph yanımda olmayacaksınız beni kim koruyacak dedi amaia.

Merak etme canım bayan mcgonagall annen olacak anneler çocuklarını korurlar dedi rahibe White.

O zaman gerçek annem beni neden korumadı diye sordu amaia.

Rahibe White şok oldu beş yaşında küçük bir kızın sorduğu soruya nasıl cevap vereceğini bilemedi.

Belki seni ondan çalmışlardır belki o da bir yerlerde seni arıyordur bilemeyiz dedi rahibe White ama söylediklerine kendiside inanmiyordu.

Anneler çocuklarını koruyorsa onların nerede olduğunu ve ne yaptığını bilirler beni isteseydi buraya gelir ve alırdı dedi amaia.

Mcgonagall Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin