15. Bölüm

1.1K 91 7
                                    


Amaia annesinin yeni öğrenciler için hazırlık yapması gerektiğinden King croo's istasyonuna ev cini sally ile birlikte gidecekti.

Simdi akşama kadar annesi ve albus'a veda etmek için müdür odasındaydı.

Trende yaramazlık yapmak yok tamam tatlım dedi minerva.

Tam olarak ne tür bir yaramazlık yapmamam bekleniyor diye sordu küçük kız.

Mesela aldığın tezek bombalarını trende patlatamazsin dedi dumbledore kikirdayarak.

Ya ama onlara hoş geldin şakası yapacaktım dedi amaia dudak bükerek.

Bunu okuldada yapabilirsin trende yaparsan koku duyun hassas olduğu için sen daha çok etkilenirsin dedi dumbledore.

Albus onu teşvik etme dedi sert bir ses tonuyla minerva.

Amaia kikirdadi dumbledore her zaman sakallarını ve yaramazliklarini görmezden gelirdi.

Minerva o daha çocuk hayattan zevk almayı bilmeli dedi dumbledore.

Evet istediği zaman yetişkinlerle politik tartışmalara girip kazanabilecek bir çocuk dedi minerva.

Amaia için okulda yaşamasının en güzel tarafı buydu sınırsız kitap okuma hakkınız vardı.

Neredeyse her konuda bilgi sahibiydi ve annesiyle albusun diagondan aldıkları kişisel kitapları vardı.

Vampir hafızası ona bu bilgileri aklında tutmak için çok yardımcı oluyordu.

Sally müdürün odasına girdiğinde amaia annesi ve dumbledore hoscakal dedi sallynin elini tuttu ve birlikte cisimlendiler.

King croo's her zamanki gibi kalabalık diye mırıldandı ev cini sally görünmez olarak.

Nereye gideceğiz sally diye sordu amaia mümkün olduğunca alçak bir ses tonuyla.

Dokuzuncu ve onuncu peronlarin arasına küçük hanım dedi sally.

Amaia dokuz üç çeyrek peronunda sallyye veda etti ve trene bindi.

Esyalari zaten okuldaydı sadece üzerinde okul üniforması vardı.

Eski öğrencilere merhaba dedi. Onunla oturmasını isteyen bir kaç kişiyle kısa sohbetler yapmak için durdu.

Mcgonagall Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin