Minerva benimle slytherin ortak binasına gelir misin lütfen dedi severus snape.
Kibarlık nadiren kullandığı bir şeydi.
Dumbledore ile sohbet eden mcgonagall eski öğrencisinin tavrına şaşırdı ve sandalyesinden kalktı.
Dumbledore iki meslektaşı ile zindanlara indiler.
Okul yöneticilerinin ne olduğuna dair en ufak bir fikri yoktu.
Slytherin binasına girdiklerinde onlarca kurbağa ile karşılaştılar.
Dumbledore gördükleri karşısında kikirdarken mcgonagall bir gülümsemeyi bastırmaya calisiyordu.
Kim yaptı bunu diye sordu minerva severus'a.
Bana bunu senin söylemeni umuyordum dedi snape.
Umarim seni yanlış anliyorumdur severus gerçekten bunu benim yaptığımı düşünmüyorsun değil mi dedi mcgonagall.
Daha cok öğrencilerinden biri minerva diye devam etti severus.
Kim olduğunu biliyorsan söyle lütfen bilmiyorsan hiç bir öğrenciyi arkadaşlarına saka yaptığı için cezalandiramayiz severus dedi dumbledore.
Severus slytherin binasının okulda kötü şöhreti sebebi ile diğer binalarla arkadaş olmadığı konusunda uzun bir nutuk çektikten sonra...
Bunu yapanların benim binamin öğrencileri olduğunu düşünmene neden olan ne diye sordu mcgonagall.
Onlar Amaia'yı çok seviyorlar dedi severus ama minerva onu susturdu.
Sıra ogrencilerimden kızıma mı geldi diye sordu kızgın bir şekilde.
Daha okuma yazma bile bilmiyor diye devam etti.
Açıklamasına izin ver dedi dumbledore nazik bir şekilde.
Devam et dedi mcgonagall snape'e hala kızgındı.
Amaia öğrencilerden birini ikna etmiş olabilir dedi snape.
Bunun için öğrencilerimi de kızımı da sorguya cekmeyecegim sende yapmayacaksın bu sadece zararsız bir şaka bir kaç gün sonra eski hallerine geri dönecekler dedi minerva.
Üzgünüm severus ama bu konuda minerva ile aynı fikirdeyim popy onlarla ilgilenecektir dedi dumbledore.
Severus tartışmayı kaybettiğinin farkındaydı ve sessiz kalmaya karar verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mcgonagall
FanfictionMinerva Mcgonagall Amerika'ya yaptığı gezide bir yetimhaneden Altın gözlü bir kız evlat edinirse basina en fazla ne gelebilirki. Alacakaranlık crossover yapmayı sevdim kimse kusura bakmasın.