24. Bölüm

798 66 1
                                    

Emin misin harry söylediği sözler absorbe protegus muydu diye sordu dumbledore küçük amaia'ya bakarak.

O günden iki hafta sonra harry uyanmisti ama amaia hala uyanmamisti bu dumbledore ve mcgonagall'ı endiselendirdi.

Evet profesör bu büyüyü temel büyüler kitabında hiç görmedim dedi harry.

Bu büyü çok güçlüdür harry bir kalkan büyüsü ama en güçlü büyücüler bile bu büyüyü yapmaktan korkarlar dedi dumbledore düşünceli bir ifade ile.

Neden diye sordu harry merakla.

Bu büyü tehlikeli eğer büyüyü yapan büyücü yada cadının gücü yetmezse onları öldürür dedi dumbledore.

Ama amaia hala hayatta ve birden fazla yaptı bu büyüyü dedi harry şok olmuştu.

Bu amaia'nın düşündüğümden daha güçlü olduğunu gösteriyor dedi dumbledore.

Daha sonra iki küçük çocuğu hastahane kanadında bırakarak müdür odasına gitti.

St. Mungo'ya sifaci Sunrise'a bir mektup yazdı ve fawkes'tan onu götürmesini rica etti.

Harry arkadaşını hastane kanadinda bırakmak istemiyordu ama hemşire pomfrey onu kovmustu.

Artık hastane kanadinda kalması gerekmiyordu.

Büyük salona girdiğinde hermione heyecanla koşup arkadaşına sarıldı ve sanki arkasından amaia gelecekmiş gibi arkasına baktı.

O hala uyanmadı dedi harry herminoe'nin nereye baktığını ve ne beklediğini anlamıştı.

Ama neden diye sordu hermione endişe ile.

Gryffindor masasına oturduklarinda harry ona aynanın olduğu üçüncü kat koridorunda neler olduğunu ve amaia'nın yaptığı büyüyü büyünün sonuçlarını anlattı.

Yani bir daha asla uyanmayabilir mi diye sordu ron korkuyla.

Ron! Diye azarladı onu hermione.

Arkadaşının bir daha uyanmama düşüncesi onu korkuttu.

O ölmedi dumbledore onu uyandırmak için elinden geleni yapacaktır dedi hermione umutla.

Mcgonagall Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin