16. Bölüm

1.1K 79 4
                                    

Amaia kızlar yatakhanesinde odasını hermione lavendar ve parvati ile paylaşıyordu.

Lavendar parvati hermione'ye oranla daha az katlanilabilirdi.

Sürekli okuldaki yakışıklı çocuklar ve diğer dedikodular hakkında konuşuyorlardı.

Amaia onlarla zıtlatmadı ama çok samimi olmamaya karar verdi.

Hermione ise muggle dünyasından geldiği için her şeyi bilmeye ve bildiğini kanıtlamaya çalışan bir kızdı.

Bu uzun vadede onun yalnız kalmasına neden olacaktı bu yüzden onunla daha yakın olmaya calisiyordu.

Amaia bu dünya hakkında bildikleri ile onun tatmin etmeye çalıştı.

Ama hermione bir insan yemek yemeye ne kadar muhtacsa bilgiye aynı şekilde açtı.

Cadılar bayramı geldiğinde amaia'nın hermione'yi uzat tutmaya çalıştığı bir olay oldu.

Ron onun her şeyi bildiği ve katlanılmaz olduğu konusunda arkadaşları ile konuşurken hermione onu duydu.

Amaia Onun bir arkadaşı var biz arkadaşız ona bu şekilde hakaret etmeye hakkın yok dedi ve hermione'nin arkasından gitti.

Yarım saat boyunca hermione'yi kızlar tuvaletinden cikmaya ikna etmeye çalıştı ama basaramadi.

Hermione ben acıktım ve akşam yemeği çanı çaldı hogwartsta cadılar bayramı şölenini kaçırmak istemezsin dedi amaia.

Sen git ben gelmeyeceğim dedi hermione inatla.

Ron gibi bir aptallin ne düşündüğünü umursama onun gerçekten değer verdiği tek şey yemek.

Gerçi benimde öyle ama yinede ikinci sırada sanırım biraz daha orada kalırsan ilk sırayı alabilir dedi amaia.

Hermione kikirdadi.

Tamam çıkıyorum dedi hermione ve...

İki dakika sonra dışarı çıktı.

Amaia bir an burnunu tıkadı.

Ne tuvaletimi yapmadım yada gazim yok dedi hermione şaşkın bir ifade ile.

Ama çok kötü bir şey kokular şey gibi dedi amaia ve.

Mcgonagall Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin