10. Bölüm

1.2K 92 18
                                    

Hogwarts'in yeni döneme başlamasına  bir hafta kaldığında.

Amaia minerva ile diagona alış verise gitti.

İhtiyacı olan çoğu şeyi almıştı asa dışında.

Iste canım ollivendar içeri girip asanı alalım dedi minerva.

Ya bir asam olmazsa dedi amaia.

Herkesin bir asası olur merak etme dedi minerva.

Küçük dükkanın kapısını açıp içeri girdiklerinde bay ollivendar onları karşıladı.

Merhaba bayan mcgonagall sonunda asa almanızın zamanı geldi anlaşılan dedi bay ollivendar.

Evet bay ollivendar dedi amaia hala asa alamamaktan korkuyordu.

Ollivender dükkanın derinliklerinden bir kaç asa alıp geri döndü.

Iste bu elma ağacı ve ejderha yürek teli sert ama güçlü bir asa dedi Ollivender.

Amaia asayı salladı ve pencereler patladı panikle asayi önündeki masaya koydu.

Sorun değil sorun değil dedi Ollivender ve ona başka bir asa verdi.

Asma ağacı anka telegi esnek bir asaydi ama yine amaia'ya uygun değildi.

Aradan iki buçuk saat geçtikten sonra amaia hala bir asaya sahip değildi.

Pekala görünüşe göre size daha eski asalar yardımcı olacak benim asalarim gücünüzü tam olarak aktaramiyor dedi bay ollivender.

Bay ollivender bir kez daha dükkanın derinliklerinde kayboldu.

On dakika sonra elinde kırmızı bir kutu ile geri döndü.

Iste bir de bunu deneyin bunu babam yapmıştı kullanılan malzemeler oldukça sağlam ve nadirdir dedi ollivender.

Amaia yine reddedilecegini düşünerek asayi eline aldı.

Ama bu sefer farklı bir şey oldu asasından rengarenk çiçekler çıktı.

Iste sonunda asanızı bulduk. Aslında bu biraz garip dedi ollivender düşünceli bir edayla.

Garip olan ne diye minerva.

Eski dostundan böyle şeyler duyduğunda her zaman siradisi bir şey ogrenirdi.

Bu asanin ağacı çok eski bir ağaç şahsen ben o ağacı asa yapımında hiç kullanmam.

Mcgonagall Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin