27. Bölüm

765 58 1
                                    

Cullen ailesi amaia'nın güvenliği için belki birazda gelecekte olacaklar için profesör mcgonagall ile konuşmaya karar verdiler.

Bunun için ona bir mektup gönderdiler. Profesör mcgonagall bu mektubu hiç beklemiyordu.

Ama daveti kabul etti. Yine de oraya yalnız gitmeyecekti.

Albus dumbledore eski öğrencisinin ve arkadaşının yanında olacaktı.

İki eski dost amaia uyuduğunda okuldan çıktılar ve cullen ailesinin evine gittiler.

Cullen ailesi dumbledore'u beklemiyordu ama mcgonagall'ın yalnız gelmesini beklemek aptallıktı.

Bu yüzden davetsiz misafiri kabul ettiler.

Beni ne için davet ettiginizi sorabilir miyim bay cullen diye sordu profesör mcgonagall.

Konu amaia ile ilgili dedi carlisle.

Minerva bir an dumbledore'a baktı haklı olmaktan korku ve öyle olduğunu biliyordu.

Bu aile sebepsiz yere hogsmade'e gelmemişti.

Anlayamadım amaia yaramazlık mi yaptı ciddi zarara yol açan bir şey mi diye sordu.

Konuyu uzatarak.

Edward tebessüm etti.

Bence konuyu uzatmaya gerek yok bayan mcgonagall dedi.

Buraya geldiğimizde ve amaia'ya olan davranışlarımizdan onunla aramızda bağ olduğundan supheleniyorsunuz diye devam etti edward.

Yani haklıyım onun gerçek ailesi sizsiniz ve onu geri istiyorsunuz dedi minerva... sesinde hafif öfke vardı.

Kesinlikle dedi bella... kızımı geri istiyorum şimdi diye devam etti.

Bunun söylemek yapmaktan kolay bayan cullen ama onu size vermeyi düşünmüyorum dedi minerva.

O benim kızım diye diretti bella.

Onu yetimhaneye gönderdin neler yaşadığına dair en ufak bir fikrim yok.

O kadar umursuyorsan neden on sekiz yaşına kadar yanında tutmadın dedi minerva.

Cullen ailesinden hiç kimse bir şey söylemedi buna hakları yoktu.

Minerva'nin haklı olduğunu biliyorlardı.

Mcgonagall Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin