6. Bölüm

1.3K 99 9
                                    

Anne seninle sınıfa gelebilir miyim diye sordu amaia tatlı bir ses tonuyla.

Elbette tatlım ama yaramazlık yok dedi minerva.

Tamam yok dedi amaia ve küçük eli ile ağzını kapatıp kıkırdadı.

Minerva nın İlk dersi üçüncü sınıflarlaydi Amaia'yı alıp odasından ayrıldı.

Mcgonagall sınıfa yanında küçük kız ile girdiğinde öğrenciler tebessüm etti.

Benimle oturabilir mi profesör diye sordu esmer bir kız ve sınıfta onunla oturmasını isteyen başka sesler yükseldi.

Sessizlik dedi mcgonagall ve amaia ile ön tarafa ilerledi.

Kızıl saçlı bir oğlanın yanında durdu.

Bay weasley amaia'nın seninle oturmasına bir sakınca var mı diye sordu.

Hayır profesör dedi çocuk mutlu bir ifade ile.

Ders bitene kadar bay weasley'e eslik et lütfen amaia dedi mcgonagall.

Tamam anne dedi amaia ve kendini sandalyeye oturmaya çalıştı çocuk ona yardım etti ve oturmayı başardı.

Benim adım amaia dedi küçük kız gülümseyerek seninki ne diye sordu.

William ama bana bill diyorlar sende öyle diyebilirsin dedi ve küçük kızın yanağını sıktı.

Kardeşin var mı diye sordu amaia.

Bill gülümseyerek çok fazla bir kardeşim bu yıl okula geldi ve evde beş tane daha var dedi.

Vay canına bizim yetimhanenin yarısı kadar çocuk dedi amaia gözlerini kocaman açarak.

Bill amaia'nın tepkisine küçük bir kahkaha attı.

Mcgonagall derse başladığında amaia bill'i rahatsız etmeden oyuncaklariyla oynadı.

Cok fazla kardeşim olduğu ve hepsi yaramaz olduğu için Bill küçük kızın yaşına göre çok uslu olduğunu fark etti.

Ders sonunda amaia mcgonagall'ın yanına gitti ve birlikte sınıftan ayrıldılar.

Hogwarts herkes için bir evdi ama okulda beş yaşında küçük bir kızın olması onu daha eşsiz yapıyordu.

Mcgonagall Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin