Nereden biliyorsun diye sordu bay Sunrise
Yüz yıldan uzun bir süre önce volturi ile yaşadım. O zamanlar İtalyan sihir Bakanlığı ile volturi arasında sulh yoktu dedi carlisle.
Ve diye sordu minerva şüpheyle.
Yani vampirler ve büyücüler sık sık karşı karşıya geliyordu.
Büyücülerden biri Casius'a bir kara büyü yaptığında böyle olmuştu.
O yüzden mi parlıyor diye sordu dumbledore.
Evet az da olsa vampir zehri olmalı ama dönüştüremez sadece olası tehditlere karşı vücudu korumaya alır dedi carlisle.
Casius nasıl duzeldi bildigim kadarıyla gayet sağlıklı dedi dumbledore.
Büyücü bir arkadaşım vardı bir iksir tarifi vermisti ama onu uzun zamandır yapmadım eve gidip tarifi alıp iksir ustaniza verebilirim dedi carlisle.
Bundan çok memnun oluruz dedi minerva.
Carlisle aceleyle hogwartstan ayrıldı ve eve gitti.
Carlisle erken geldin dedi esme şaşırarak.
Geri döneceğim dedi carlisle kütüphaneye giderken.
Edward carlisle seninle gelmemize izin ver dedi endişe ile.
Neler oluyor diye sordu bella.
Amaia yaralanmış carlisle vampir panzehirinin tarifini arıyor dedi edward.
Evde küçük bir kıyamet koptu herkes bir şey söylüyordu.
Sizi oraya götüremez dumbledore mcgonagall ve bay Sunrise'a ne söyleyeceğim dedi carlisle.
Kimse cevap vermeyince carlisle devam etti.
Evde bekleyin en kısa zamanda dönüp haber vereceğim dedi carlisle ve evden çıktı.
Bella evin salonunda öfke ve endişe ile volta atıyordu.
Diğerleride oldukça endiseliydi carlisle hala donmemisti.
Onu dinlememeliydik dedi emmet.
Herkes ona bakınca devam etti...
Okula gitmeliydik okul açılmadan önce onu tanıyorduk amaia'yi onun için endişe ettiğimizi söylerdik dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mcgonagall
FanfictionMinerva Mcgonagall Amerika'ya yaptığı gezide bir yetimhaneden Altın gözlü bir kız evlat edinirse basina en fazla ne gelebilirki. Alacakaranlık crossover yapmayı sevdim kimse kusura bakmasın.