40. Bölüm

732 63 20
                                    

Severus amaia ile birlikte müdürün odasına girdiğinde donup kaldı.

Çocukluktan beri düşmanı olan sirius black oradaydı ve artık hayatta olmaması gereken bir baş belası James potter.

Merhaba severus dedi yumuşak bir ses.

Severus yan tarafına baktığında minerva ve remus'un yanında oturan lily'i gördü.

Bu nasıl mümkün olabilirdi.

Bir şey söylemek için ağzını açtı ama söylemek istedikleri dudaklarından dökülmedi.

Dilini mi yuttun sümsükus dedi sirius.

Severus kaslarini çattı ve ona baktı ama bir şey söylemedi bu durumda ne söylenebilir ki.

Sakin ol severus her şeyi öğreneceksin şimdi amaia getirdin mi dedi dumbledore.

Evet ama onları bilmesi doğru olur mu bilmiyorum dedi amaia.

Bilmeyecek merak etme onlar hayal bozan büyüsü yapacaklar bizi duyabiliyor mu diye sordu dumbledore.

Hayır bunu engellemek için büyü yapmıştım dedi amaia.

Otur severus neler olduğunu öğrenme vaktin geldi dedi dumbledore bir sandalyeyi göstererek.

Severus neler olduğunu anlamaya çalışırken sandalyeye oturdu.

Dumbledore ona olup biteni anlatırken bu hayatta daha neler duyacağını yada göreceğini merak etti.

Ama en büyük pişmanlığını telefi etmek için bir şansı vardı.

Karanlık lordun lily ve James'in hayata döndüğünü ve bunun nasıl gerçekleştiğini öğrenmesine engel olmak için elinden geleni yapacaktı.

Bakan gelmek üzere lily ve James'in buradan ayrılması gerekiyor ve amaia bay weasley'in faresinin aslında fare olmadığını öğrenmesi gerektiğini düşünüyorum dedi dumbledore.

Gidip onları getirsem iyi olur dedi amaia ve odadan ayrıldı.

Amaia gryffindor binasına yonelirken bakan fudge ve bir kaç seherbaz müdürün odasına doğru ilerledi.

Fudge dumbledore'un ofisine girmeden birkaç dakika önce albus hayata yeni dönen çifti yatak odasına saklanmalari için gönderdi.

Albus bakıyorum kaçak katili yakalamayı başarmışsın onu ruh emicilere vermen beni buraya cagirmandan daha kolay olurdu dedi fudge.

Sirius onun boğazını parçalamak istedi ama her şeyi maffetmek istemedi.

O konuda Cornelius korkarım hiç hesapta olmayan şeyler var dedi dumbledore sert bir ses tonuyla.

Ne gibi black bir katil bununla ilgili hesapta olmayan şey ne olabilirki dedi fudge her zaman ki kibriyle.

Çok şey ne yazikki dedi dumbledore fudge'ı onaylamayan bir bakış atarak.

Amaia gryffindor binasına girdiğinde arkadaşlarının sominenin yanında onu beklediğini gördü.

Uyaniksiniz bu iyi benimle gelin dumbledore bekliyor dedi amaia.

Dumbledore mu sirius özgür mü artık diye sordu harry.

Henüz değil ama ben buraya gelirken bakan fudge okula geliyordu büyük ihtimalle gelmiştir hadi oyalanmayalim dedi amaia.

Dumbledore bizi neden yanında istiyor ki konuyla hiç ilgimiz yok sen black'e sen yardım ettin dedi ron.

Saçmalamayı kes ronny ve benimle dumbledore'un ofisine gel dedi amaia sert bir şekilde.

Amaia ortak salondan çıkınca harry onu takip etti ve hermione ron'u sırtından iterek hareket etmesini sağladı.

Bana ronny dediğini duydunuz mu sekiz yaşından beri bana ronny demiyor bir şey olacak dedi ron.

Yine saçmalamaya başladın ron ne olabilir ki dedi hermione.

Dumbledore'un ofisine geldiklerinde fudge...

Bu çocukların burada ne işi var diye sordu.

Aslında çok ilgisi var sabırlı olmayı öğrenmelisin dedi dumbledore.

Amaia lütfen onu bana verir misin dedi dumbledore.

Odayı muhurlesek daha iyi olmaz mı dedi amaia.

Elbette dedi dumbledore ve asasini kaldırıp sessiz bir mühür büyüsü yaptı.

Fudge seherbazlar harry ron ve hermione neler olacağını merak ediyordu.

Amaia cuppesinin cebinden yuvarlak bir büyü küresi çıkardı içinde bir fare vardı.

Bu benim farem onun sende ne işi var bunca dedi ron.

Sakin olun bay weasley dedi minerva.

Amaia fareyi dumbledore'un eline bıraktığında fare kaçmak için cirpinmaya başladı ama başaramadı.

Severus minerva bana yardımcı olun lütfen dedi albus.

Minerva ve severus asalarini çıkardılar ve animagusu insana dönüştürmek için gerekli olan büyüyü yaptılar.

Fare insana dönüştüğünde bakan fudge sert bir nefes aldı.

Bu..Bu peter pettigrew ama bu nasıl olur o on iki yıl önce ölmüştü onu black öldürdü dedi şaşkın bir şekilde.

Gerçek şu ki bu alçak James ve lily'nin ölümüne neden oldu sonrada kaçtı muggle sokağını havaya uçurdu kendi parmağını kesti ve fareye dönüşüp kaçtı suçu üstüme yıktı diye bağırdı sirius öfkeyle.

Yani on iki yıl boşu boşuna mı azkabandaydin dedi kingsley.

Duyduklarına ve gördüklerine inanamadı sirius James ve remus arkadaslariydi her zaman sirius James'e ihanet etti diye ondan nefret etmişti ve aslında masum olduğunu öğrendi.

Sirius özür dilerim ama karanlık lord un nasıl olduğunu bilmiyorsun bana işkence etti başka çarem yoktu dedi peter.

Evet vardı onları satmak yerine olmeliydin biz senin için ölürdük ama ihanet etmezdik dedi sirius peter'ın üzerine atlarken ama remus onu tuttu.

Kingsley sirius başını yeniden belaya sokup özgürlük şansını kaçırmasın diye remus'a yardım etti.

Ailem senin yüzünden öldü dedi harry ve petera saldırdı diğer seherbaz harryyi tuttu.

Şimdi görüyorsun Cornelius asıl suçlu yıllardır serbest bu siriusun masum olduğunun kanıtı ne yapılması gerektiğini biliyorsun dedi dumbledore.

En kısa zamanda sirius black'in masum olduğu ve asıl suçlunun öldü zannedilen peter pettigrew olduğu ve yakalandığını halka duyuracağız.

Black için itibarını mesleğini ve tazminat alması için dava açılacak o zamana kadar özgür durusma zamani kendisine bildirilecek.

Peter pettigrew yargılanacak ve ruh emicilere verilecek dedi Cornelius.

Ben de böyle bir karar vermeni bekliyordum dedi dumbledore.

Bakan Fudge iki seherbaz ve pettigrew ile hogwartstan ayrıldı.

Yardımcısına gelecek potasına yarın yayınlanması için acil bir makale gönderilmesini emretti.

Mcgonagall Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin