Bilmen gereken bir şey daha var dedi esme ve gergin bir şekilde bellaya baktı.
Ne ne var soyleyin yada söylemeyin tanrım kalp krizi geçireceğim dedi charlie.
Sakin ol charlie kalbin gayet iyi durumda büyük ihtimalle bayılacaksın dedi carlisle gülümseyerek.
Ve bu utanç verici değil mi hiç sanmıyorum dedi charlie ve kızına baktı.
Reneesme benim ve edwardin gerçek kızı ve bir kızımız daha var dedi bella.
Reneesmenin ikinize benziyor olması her zaman dikkatimi çekmişti özellikle çok hızlı büyümesi ve Jack'in kurt olması ama sen bir kızım daha var diyorsun nerede şimdiye kadar neredeydi dedi charlie.
Bella charlie'ye olan biten her şeyi anlattı. Nasıl hamile kaldığını ne olduğunu küçük kızını yetimhaneye bırakmalarını da anlattı.
Sana inanamıyorum onu nasıl yetimhaneye gönderirsin bunu on dört yıl önce bana söylemiş olsaydın torunuma ben bakardım diye bağırdı charlie.
Göz rengi farklı olduğu için onu kasabada dislayacaklardı dedi bella.
Seattle gibi büyük bir şehirde dışlandı bir cadı onu bulmasaydı başına daha büyük felaketler gelebilirdi yada o yetimhanenin müdürü çalışanlar onu korumasaydi.
Başka bir kadına anne dediği için onu suclayamam annesi onu terk etti dedi charlie.
Onu terk etmedim daha iyi bir hayatı olsun istedim dedi bella.
Şimdi o hayata sahip ve sen bunu maffetmek istiyorsun onu seni sevmeye zorluyorsun dedi charlie.
Bella beni ne kadar hayal kırıklığına uğrattığını bilemezsin. Eğer torununu bana vermiş olsaydın her şey çok farklı olurdu.
Baba altın rengi gözleri olan bir kız vampirlerin yaşadığı bir kasabada volturi bu duysaydı ikinizi de öldürürdü.
O vampir kuruluna bir yalan uydururduk en kötü ihtimalle genetik hastalık derdik onu evlatlık aldığımı söylerdim on dört yıl boyunca bir yalanla yasamazdim dedi charlie.
Baba amaia yarın öğle yemeği için buraya gelecek onu burada yaşamaya ikna etmeme yardım et dedi bella.
Bunu isteyeceğini sanmıyorum bunca yıl sonra bu kadar samimi bir bağ kurulamaz kurulsa bile yıllar sürer dedi charlie.
Neden herkes kızımın beni sevmeyeceğini söyleyip duruyor diye bağırdı bella.
Çünkü gerçek bu onun seni tanımasına sevmesine izin vermedin ailesi onu dışarı attı kimse yıllar sonra karşısına çıkan aileyi kabullenmek dedi charlie.
Onu insan zannettik sana söyledim dedi bella.
Ama değilmiş degil ki bir şekilde yanımızda olsaydı en azından kabilenin koruması altında olsaydı bunu bilirdik onu bu okula biz getirirdik yada onun okula gidebilmesi için buraya tasinirdiniz dedi charlie.
Cullen ailesinin geri kalanı ve sue Baba kız tartışırken haklı olanın charlie olduğunu biliyordu.
Kabilenin amaia ve reneesmenin varlığından haberi vardı. İnsan olduğundan emin olmak için büyük bir memnuniyetle amaia'yı kabul ederlerdi.
Volturi kurtlarin koruması altında olan biri hakkında karar veremezdi.
Ama o gün hem sürü hem cullen ailesi en kolay olanı seçip bebeği yetimhaneye gönderdi ve bunun bedelini herkes ödeyecek gibi görünüyordu.
Charlie o gece uyuyamadı öğrendikleri uykusunu kaçırdı iki tane gerçek torunu vardı.
Biri yillarca yanındaydı diğeri ise once bir yetimhane de sonrada bir büyücü şehrindeydi.
Charlie uyuyamıyor musun dedi sue.
Nasıl uyumamı bekliyorsun yillarca ailesini kaybetmiş çocukları yetimhaneye götürdüm çok azı kendine gerçek bir hayat kurabildi.
Onlardan birinin kızım olmasından çok korktum ama şimdi torunumun beş yıl bile olsa orada yaşadığını bilmek özellikle bir aileye en ihtiyaç duyduğu zamanlarda ondan habersiz olmam çok acı verici dedi charlie.
Özür dilerim sana soylemeliydim ama konsey kuralları buna engel oluyor dedi sue.
Yine de gerçekler sonsuza kadar gizli kalmıyor sanırım buda haklı dedi charlie.
Hangi konuda diye sordu sue...
Buda ya göre üç şey asla gizli kalmaz güneş ay ve gerçekler dedi charlie.
Budizm ile ilgilendiğini bilmiyordum dedi sue.
Ilgilenmiyorum bunu port angelestaki memurlardan birinden duymuştum dedi charlie.
O zaman buda ya katılıyorum ama biraz uyumalısın dedi sue.
Deneyeceğim dedi charlie ve sue'ya bir öpücük verdi.
Ikiside yarım saat sonra uyuyabildiler.
Pazar sabahı sürü geldiğinde charlie ve sue henüz uyanmamisti bu cullen ailesinin olan biten her şey için onlara anlatması için bir fırsat oldu.
Charlie'nin durumu berbat olmalı yıllar sonra böyle bir gerçek onu yıkmıştır dedi leah.
Tahmin ettiğinden daha fazla ama alısacaktır dedi rose.
Yani amaia o kalede ve bir cadı öyle mi dedi paul.
Evet bizde geçen yıl öğrendik dedi edward.
Onun insan olduğundan emindiniz bu nasıl oldu diye sordu sam.
Cadı gücü bizi yanılttı aslında vampir tarafını bastırıyor kan içmesine gerek yok yinede vampir gucleri var bu çok büyüleyici ve neredeyse imkansız dedi carlisle.
Onunla tanısabilecek miyiz diye sordu emily.
Öğle yemeği için eve gelecek dedi esme kahvaltı masasına büyük bir tabak koyarken.
Bu iyi bir şey değil mi diye sordu seth.
Öyle olmasını umuyoruz daha önceki çabalarımız pek iyi gitmedi dedi emmett.Charlie ve sue kahvaltı için bahçeye çıktığında herkes amaia hakkında konuşmayı bıraktı.
Ama bir an önce öğlen olmasını ve sabirsizca amaia ile tanışmayı umut etmeye başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mcgonagall
FanfictionMinerva Mcgonagall Amerika'ya yaptığı gezide bir yetimhaneden Altın gözlü bir kız evlat edinirse basina en fazla ne gelebilirki. Alacakaranlık crossover yapmayı sevdim kimse kusura bakmasın.