Hogwartsta her zamanki gibi hareketli bir yıl geçiyordu.
Sirius black cadılar bayramı şöleninde gryffindor binasına girmeye kalkmıştı.
Seni tuzağa düşünecekti dedi ron ama binaya giredi diye devam etti.
Saçmalama ron binada hiç kimse yokken ve saklanabilecegi bir yerde buna dahil onlarca öğrencinin önünde harryyi öldürmeye çalışmazdı dedi amaia.
O zaman neden tamamen boşken binaya girmeye kalktı dedi harry öfkeyle.
Güzel soru neden dedi amaia düşünceli bir ifade ile.
Yerine oturmayan parçalar var dedi hermione amaia gibi düşüncelere dalmıştı.
Siz aklınızı mı kaçırdınız dedi ron.
Adam katil ne yerine oturmayan parçası diye bağırmaya devam etti ron.
Birincisi hiç bir zaman wizengamotta yargılanmadı doğruca azkanbana gitti yani biri suçu ona atmış olabilir dedi amaia.
O zaman neden benim peşimde neden odama girmeye kalktı diye sordu harry.
Amaia'nın cevabını bulamadığı sorulardı bunlar. Ama yinede bir şeylerin göründüğü gibi olmadığını biliyordu.
Harry'nin hala cevab beklediğini gördü.
Bende bunu merak ediyorum dedi amaia. Ama seni bütün okulun önünde öldürmesi mümkün değil. Hogwarts buna izin vermez diye devam etti.
Hogwarts mı bu taş yığını ne yapabilir ki diye sordu ron her zaman ki aptallığı ile.
Hogwarts sadece taş yığını değil ron hogwarts mistik bir büyü kaynağının üzerine kuruldu. Onun kendi aklı düşünceleri var.
Merdivenlerin yer değiştirmesi, duvara dönüşen kapılar,şakacı kapılar,kaybolan basamaklar hepsini hogwarts yapıyor dedi amaia.
Bu inanılmaz bunu hogwarts bir tarihte okumadım dedi hermione hayranlıkla.
Bu normal bu bir sır yalnızca okul müdürü ve müdür yardımcısı biliyor.
Ama annem ve abby okula ilk geldiğimde bunu bana söyledi sizde kimseye söylemeyin dedi amaia.
Merak etme asla söylemeyiz dedi harry.
Hala hogwartsin yaşayan bir kale olduğuna inanamiyordu.
Pekı beni nasıl ölümden koruyacak diye sordu.
Hogwarts genelde içinde yaşayanlara karışmaz onları izler sırlarını saklar ama tehlike anında savunmaya geçer.
Yada okul müdürü ile bağlantı kurar ve tehlikenin ne olduğunu nerede olduğunu söyler.
Daha önce bir kaç kez abby ile bağlantı kurmuş ama ben görmedim dedi amaia.
Üç arkadaş amaia'ya sanki uzaylıları keşfettiğini söylemiş gibi şaşkın ama hayran bakışlarla bakıyordu.
Ama hogwarts dumbledore'u uyarmadı dedi ron.
Kesinlikle buda sirius blackin aslında bir tehdit olmadığını gösteriyor dedi amaia.
Belki onu fark etmemiştir sonucta okulda pek çok alan ve öğrenci var dedi hermione şüpheyle.
Hogwarts'in zihni aynı anda bütün kaleye ulaşabilir neyin nerede olduğu bilir fark etmemesi mümkün değil dedi amaia.
Pekı şimdi ne olacak dedi harry.
Bilmiyorum bekleyip göreceğiz dedi amaia.
Sonraki haftalar oldukça sakin geçti amaia bundan memnun değildi sakinlik onu rahatsız etti.
Bir gün gecenin yarısında ronun çığlıkları bütün gryffindor binasında yankılanana kadar.
Aşağı indiğinde ron oturma odasında titriyordu.
Onun masum olabileceğini iddia etmiştin ama beni öldürmeye çalıştı diye bağırdı ron amaia'ya.
Amaia onun kimden bahsettiğini biliyordu sirius black.
Annesi ortak salona geldi ve tabloları sorguladı gerçekten black oradaydı.
Bu çok saçma dedi amaia rona. Neden seni öldürmek istesinki diye sordu.
Belki onu harry sanmıştır dedi seamus.
Harrynin kim olduğunu herkes biliyor ronun alnında yara izi olmadığını görmüştür aptal olma dedi amaia.
O zaman neden ronu oldurme çalıştı dedi Dean.
Amaia omuz silkti bunu o da bilmiyordu. Ama ortada başka bir şey olduğu kesinlikle doğruydu.
Ron sonunda sakinlestiginde mcgonagall herkesi odasına gönderdi.
Sence neden rona saldırdı dedi hermione.
Bilmiyorum ronu harrysanmasi mümkün değil ortada başka bir şey var dedi amaia.
Amaia gecenin geri kalanında uyuyamadı. Güney doğduğunda arkadaşlarının buyuk salona inmelerini bekledi.
Daha sonra harry,ron,dean,seamus ve neville'in kaldığı odaya girdi.
Eşyalara dokunarak mekan okuma büyüsü yapmaya başladı.
Siriusun harrynin kim olduğunu bildiği konusunda haklıydı.
Sirius odaya girer girmez harrynin yanına gitmişti ona sevgi ile baktı. Ve babasına ne kadar benzediğini mırıldandı.
Daha sonra ronun yanına gitti ve baş ucunda duran fareyi almaya kalktı.
Fare ondan kurtulmak için çabalarken ron uyandı ve çığlık attı.
Amaia mekan okuma büyüsünü sonlandırdı. Hedef ron yada harry değildi fareydi. Bir fareden ne istiyor olabilirdi.
Amaia düşünceleri ışık hızında koşarken büyük salona gitti.
Hiç bir şey olmamış gibi onlarla kahvaltı yaptı günlük derslere girdi. Ara sıra ron ile tartıştı.
Akşam ortak salonda sominenin başında harry ile otururken hermione ve ronun tartıştığını duydular.
Sanırım ron benimle tartışmaktan yoruldu dedi amaia kikirdayarak.
Öyle görünüyor dedi harry gülümseyerek.
Hermione ve ron yanlarına geldiğinde amaia.
Bu sefer tartışma konusu ne diye sordu.
Crookshanks faremi yemeye çalışıyor diye bağırdı ron.
O bir kedi dedi amaia.
Bunu ona bende söyledim dedi hermione.
Ah hadi ama kedi ve farelerin düşmanlığı ve doğal denge konularına girmeyin dedi ron faresini okşarken.
Amaia onu bana ver sakinleştirici bir büyü yapalım dedi rona.
Ron fareyi amaia'ya verdi. Amaia fareyi aldığında bir an dondu...
Artık siriusun onu neden almak istediğini biliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mcgonagall
FanfictionMinerva Mcgonagall Amerika'ya yaptığı gezide bir yetimhaneden Altın gözlü bir kız evlat edinirse basina en fazla ne gelebilirki. Alacakaranlık crossover yapmayı sevdim kimse kusura bakmasın.