9. Bölüm

1.2K 107 16
                                    

Yillar su gibi akıp giderken amaia hogwartsta kendine yeni maceralar ediniyordu.

Bill mezun olduğunda çok üzülmüştü ama yapabilecegi bir şey yoktu.

Eski arkadaşları mezun olsada yeni dostlar edinebiliyordu.

Amaia weasley kardeşlerden sadece percyyi sevmiyordu çünkü fazla kuralciydi.

Ne kadar uğraşada onu değiştiremedi  ve ondan vazgeçti.

Diger tarafta ikizler vardı ki onlar tıpkı amaia gibiydi.

Yaramaz ele avuca sığmaz kontrolü mümkün olmayan çocuklar.

Kesinlikle ilk arkadaşları bill ve charlie den sonra en sevdiği arkadaslariydilar.

Hogwartsa gelir gelmez yaramazliklara başlamışlardı.

Charlie Owl sınavlarına hazırlandığı için amaia ve ikizler onu  rahat bırakıyordu.

Yine de yaramazlık yapmaya engel değildi.

İkizler amaia ona özel ders vermesi için tutulan öğretmenin yanındayken ikizler yaramazlık yapmış ve bay filche yakalanmıştı.

Bu tamamen bir kayıp değildi çünkü amaia filchin dikkatini dağıtıp onları kurtarmıştı.

Bu ne diye sordu amaia fredin elindeki boş parsomene bakarak.

Bilmiyoruz ama önemli olmalı filchin dikkatini dağıttığında onu masasının cekmecesinde bulduk dedi fred.

Cocuklar bay flich bas hademe olmasının yanında öğrencilerin biten eşyalarını tedarik ediyor biliyorsunuz değil mi dedi amaia.

Evet ama bunu tuttuğu çekmece kilitliydi dedi george.

Iste bunun tuhaf olduğunu inkar edemezdi amaia.

Tamam hadi onu inceleyelim ve ne olduğunu görelim gerçi bu eski şeyin bir işe yarayacağını sanmıyorum dedi amaia.

Parsomen bir an fredin elinde şiddetle titredi ama hiç bir şey olmadı.

Aman tanrım bu neydi dedi george heyecanla.

Tekrar dene fred bakalım aynı şey olacakmı diye sordu.

Mcgonagall Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin