12. Bölüm

1.2K 92 5
                                    


Hogwarts'in açılmasına bir kaç gün kaldığında amaia artık bir öğrenci olacağı ve istediği zaman hogsmade'e gelemeyeceği için küçük bir ihtiyaç gezisi yapıyordu ki.

Bu aslında yaramazlık için kullanabileceği şeyler satın alacağı anlamına geliyordu.

Amaia önce ne alması gerektiğini düşünürken bir şeye çarptı.

Kafasini kaldırıp baktığında onun sanguininin köyündeki misafir vampirlerden biri olduğunu gördü.

Özür dilerim dedi amaia.

Sorun değil dedi bronz saçlı adam gülümseyerek ama bu gülümseme biraz farklıydı.

Sanki kendisi ile arasında bir bağ varmış da  bu bağ ona kızmasına engel oluyormuş gibi diye düşündü amaia.

Burada ne yapıyorsun diye sordu bronz saçlı adam.

Almam gereken bazı şeyler var dedi kısaca amaia.

Öyle mi nedir diye sordu adam.

Kişisel şeyler diye karşılık verdi amaia.

Amaia adamın adını bilmiyordu ve bir an önce kendi yoluna gitmek istiyordu.

Adım edward sanguininin köyünde karşılaştık ama tanışmadık dedi.

Evet benim adımı duymuşsunuzdur zaten ve düşünce mi okuyorsun diye sordu.

Sey benim türümün özellikleri farklı ve evet düşünce okuya biliyorum ama seninki ve eşimin düşünceleri hariç dedi edward.

Bu tuhaf neden okuyamıyorsun düşüncemi okumanı istediğimden değil sadece merak dedi amaia.

Bilmiyorum ilk kez büyülü dünyada yaşayacağım umarım öğrenirim dedi edward.

Ozlemini ve sevgisini kızına fark ettirmemek için kendini zor kontrol ediyordu.

Burada yaşamaya mı karar verdiniz diye sordu amaia.

Sey uyum sağlaya bilirmiyiz diye keşif yapmaya geldik burayi çok övdünüz dedi edward.

Ama yalnızsın dedi amaia.

Evet ailem karanlık ormanda birazdan burada olacaklar dedi edward.

Mcgonagall Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin