14. Bölüm

1.1K 85 8
                                    

Anne biliyor musun gündüz yürüyen bir aile ile tanıştım dedi amaia.

Öyle mi ne zaman dedi minerva.

Daha önce sanguininin köyünde karşılaştık ama bugün hogsmade'e tanıştık sanırım oraya taşıyacaktır dedi amaia.

Onlarda anlamadığım bir şey var ne olduğunu bilmiyorum diye devam etti.

Nasıl bir şey canım dedi minerva merakla.

Beni huzursuz ediyorlar sanki önceden tanıyormuş gibi davranıyorlar biri bir şey söylediğinde birbirlerine uyarıcı bakislar atıyorlar dedi amaia.

Bu durum minervayi da şüpheye düşürdü bu insanlar kızından ne istiyordu.

Bu durumu albus ile konuşması gerekiyordu.

Cullen ailesi  bakanlıktan hogsmade'de yaşamak için gerekli izinleri almıştı.

Vampir hızını kullanarak kendi evlerini insa ediyorlardı.

Köye inen albus dumbledore ve minerva mcgonagall toplanmış bir şey izleyen insanların yanına gitti.

Burada neler oluyor diye sordu dumbledore.

Albus köye gündüz yürüyen vampirler taşınıyor evlerini inşa ediyorlar eğlenceli değil mi dedi bay zonko.

Evet öyle dedi dumbledore sakalini düzeltirken.

Bunlar amaia'nın bahsettiği vampirler olmalı albus onlarla konuşacak miyiz dedi minerva.

Simdi değil minerva önce yeni komşularımıza hoş geldiniz diyelim dedi dumbledore.

Minerva ve albus inşa ettikleri evlerine gururla bakan ailenin yanına yaklaştı.

Oldukca güzel bir tasarımı var dedi dumbledore.

Cullen ailesi arkalarını döndüklerinde kırk yaşlarında bir adam ve ondan biraz daha genç bir kadın gördüler.

Teşekkürler dedi carlisle gülümseyerek.

Ben carlisle cullen ve bunlar ailem diye devam etti.

Bende albus percival wolfric Brian dumbledore hogwarts müdürüyüm ve meslektaşım aynı zamanda arkadaşım minerva mcgonagall dedi dumbledore.

Mcgonagall Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin