Byłam taka szczęśliwa, chodziłam całymi dniami uśmiechnięta po prostu uśmiech nie znikał mi z twarzy. Zawsze gdy widziałam Janusza czułam motylki w brzuchu. A może to tasiemiec? W końcu czułam, że komuś na mnie zależy, że ktoś się mną interesuje, że ktoś mnie po prostu kocha. Potrzebowałam takiej bliskości ale nie zdawałam sobie z tego sprawy.
Od: Jasiek❤️
cześćDo: Jasiek❤️
hejkaOd: Jasiek❤️
wpadniesz do mnie po pracy?Do: Jasiek❤️
z chęcią kochanieOd: Jasiek❤️
do zobaczenia w domuDo: Jasiek❤️
do zobaczenia potem😘________________________
-no hejka - powiedziałam rzucając się Jankowi na szyje.
-o, cześć - powiedział - booo ogólnie to będziemy mieć teraz wyjazd taki z chłopakami i nie będzie mnie przez tydzień. Więc chce spędzić dziś cały ten dzień z tobą.
Bardzo się cieszyłam, że spędzę cały dzień z moim chłopakiem bo nie mamy dla siebie duża czasu, bo gdy ja jestem w pracy on jest w domu, a gdy ja jestem w domu on jest w pracy.
________________________
januszwalczuk
Lubi to zobrxyz i 17 428 innych
januszwalczuk z moim kochanie❤️zobacz wszystkie komentarze: 14
anklxyz: ja tu jem
________________________Podczas oglądania netflixa Janek zasnął więc postanowiłam wstać i przebrać się w jakieś jego dresy by było mi wygodniej. Gdy zaczęłam wstawać z kanapy na Jaśka telefon przyszła jakąś wiadomość. Wiem, że nie powinnam i w ogóle, ale jednak zerknęłam i zobaczyłam bardzo "ciekawą" konwersacje. Z tej rozmowy wynikało, że Janek nie jedzie na "wyjazd z kolegami" tylko do jakiejś dziewczyny.
Ze łzami w oczach wybiegłam z mieszkania chłopaka. Na dworze padało, a do domu miałam pół godziny drogi na nogach. Była niedziela więc żadnych autobusów i pociągów nie było. A na ubera nie miałam środków. Z tego co wiem nie daleko mieszka Michał. Postanowiłam, że się do niego przejdę.
________________________-cześć mogę wejść?
-jasne - Matczak wpuścił mnie do środka.
CZYTASZ
Lepsze Jutro || januszwalczuk
FanfictionZosia nie spodziewała się, że jedno spotkanie odmieni całe jej życie. Nie myślała również o tym że wszystko wydarzy się tak szybko. W najtrudniejszych chwilach życiowych mogła otrzymać wsparcie od swojej kuzynki i znajomy...