2

25.4K 437 73
                                    

"O zaman bizim dünyamıza hoşgeldin Güneş." dedim.
.
.
.

"Güneş için bir sürü şey almamız gerek." dedi Derin.

"Sen internetten hallet işte olmaz mı?" dedim bende.

Bu söylediğim aklına yatmış olacak ki beni başıyla onayladı ve koşar adımlarla yukarıya çıktı. Saate baktığımda 16.46'dı. Zaman çok çabuk geçmişti. Yarın pazartesi günüydü. Okula gidecektik. Üniversite için uğraştığımız yıllar gözümün önüne gelmişti bir an.

//GEÇMİŞ//

"Şu soruyu çözdün mü?" dedim Derine.

Kafasını kaldırdı ve bana baktı sonra ise elimle gösterdiğim soruya baktı. Kafasını olumlu anlamda salladı ve soruyu bana anlatmaya başlattı. Derin soruyu anlatırken gözüm bir anlığına saate gitmişti. Saat 00.01'di.

" Eyvah! "dedim ve ayağa kalktım.

Derin'de yerinden kalktı.

" Ne oldu be ödümü patlattın manyak mısın? "dedi.

Saati elimle gösterdim. Eve gecikmiştim. Her ne kadar o eve gitmek istemesemde mecvurdum. Babam denilen herif yüzünden mecvurdum.

" Kızım ders çalışıyoruz hem parasını verdin boşversene. Ne hali varsa görsün. "dedi.

Benim için de öyleydi ancak onu ben tanıyordum. Eğer bişey isteyip bulamassa beni gönderirdi. Ben de evde değildim.

" Sanki bilmiyorsun. Bir kez daha yaşamak istemiyorum o anları. "dedim.

Bir kez daha böyle olmuştu. Ders çalışırken unutmuştum. Sabah saat 4 gibi eve geldiğimde kapıyı açmamla yere düşmem bir olmuştu. O şerefsiz bana vurmuştu. Sonra ise derdini söylemiş ve bundan sonra geç gelmemem konusunda uyarmıştı.

" Tamam canım. Yarın görüşürüz. Az kaldı sık dişini" dedi ve kapıya kadar benimle geldi.

"Ayla ablaya teşekkür ettiğimi söyle." dedim ve sıkıca sarıldım Derine.

Beni başıyla onaylamıştı. Evlerimiz birbirine ne uzak ne yakındı. Ama bu saatte her zaman tehlikeli gelirdi bana. Sorun olmadan nihayet eve varmıştım. Kapıyı yavaşça açmış ve eve girmiştim. Sessiz adımlarla yukarı odama çıktım. Çantamı bir yere bırakıp üzerimi değiştirmeden yorganın altına girmiştim. Gözlerimi kapattım ve içimden yine her gece gibi tekrar ettim o sözleri.

"Bir gün..." dedim ve uykuya yenik düştüm.

//ŞİMDİ Kİ ZAMAN//

Derinin hızla merdivenden inmesiyle kendime geldim. Bu günler için çabalamıştım. Başarmıştım başarmıştık. Derin yanıma geldi ve oturdu. Kucağında laptop vardı.

"Burdan yaparız gel." dedi ve beni yanına çekti.

Laptopdan bir yere girdi. Kedi mamaları yıvaları hepsi vardı ancak bizim bu kadar paramız yoktu.

"Bunlar çok pahalı. Napıcaz?" dedim.

"Biriktirdiğim para vardı. O yeter bunlara bence." demişti.

Para biriktirdiğinden bile bir haberdim. Para yetse bile biriktirdiğine göre bir şey için biriktirmişti.

"Biriktirdim diyorsun. Önemli bişey için olsa gerek boşver tek tek alırız." dedim.

Bu önerimle başı hızla bana çevrilmişti.

"Saçmalama. Bişey olur diye biriktirmiştim. Güneş için harcayabilirim yani tamam mı?" dedi.

Aşk OlsunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin